
II. ONLINE KEREKASZTAL
A cél továbbra egyszerű: szélesíteni a cégvezetők és vállalkozók rálátását a szakmai világra. Nem szégyen a tudatlanság, viszont kellemetlen és orvosolható is. Én ezt a szerepet, …
A cél továbbra egyszerű: szélesíteni a cégvezetők és vállalkozók rálátását a szakmai világra. Nem szégyen a tudatlanság, viszont kellemetlen és orvosolható is. Én ezt a szerepet, …
Nemrégiben egyik nagycég vezetője felháborodna fortyant fel, hogy mit beszélek én 5 meg 10 éves stratégiai tervezésről vagy vízióról, hiszen azt sem tudjuk, hogy mi lesz fél év múlva. …
Már sokszor beszéltem arról, hogy folyamatosan zajlik egy vita arról, hogy mitől lesz sikeres egy takarító cég. Különböző álláspontok vannak és azok megfogalmazói minden esetben …
Mivel a téma elég rendesen lázba hozta a tábort és mivel a visszajelzések nem csak markáns törésvonalakat jeleznek, hanem magas fokú tájékozatlanságot, érdemes lenne egy kicsit …
Valamikor a 90-es évek elején zajlott egy társadalmi vita, de aztán az elfeküdt. Pedig akkor úgy nézet ki, hogy előre lehet lépni ebben az ügyben. Azóta már eltelt 20 év és lényegében …
Fontos szempont, hogy nem elég jónak, becsületesnek lenni, annak is kell látszani. Ezzel szemben a takarító szektor résztvevői pedig rejtőzködő életet folytatnak. Nagy kérdés tehát: …
Indul a harmadik hét. Szép lassan utolérem magam. Szombaton elindult az idei első FELÜLETSPECIALISTA, hétfőn pedig elindult a második is. Közben elkészült és forgalomba hozható a …
Lehet, hogy sokakban már felmerült a nagy kérdés: hogy van-e valós szakmapolitika a takarító szektorban? Ha van, akkor azt csinálja-e valaki vagy az csak valami olyan, ami spontánul alakul. …
Hétfőn jó néhány beszélgetés lezajlott, meglepően sok az optimista és lelkes ember. Sok minden várnak ettől az évtől, azonban nagyon nehezen veszik rá magukat, hogy konkrétan tegyenek …
Azt gondolom, hogy az idén talán egy kicsit tudatosabb lesz a szakma és gyorsabban fogunk haladni. Nyilván mindig kérdés, hogy haladunk-e egyáltalán és ha igen jó irányba-e? Ezt majd az …
Vágjunk a közepébe, az idén sok elképzelésem van és ebből az egyik meghatározó is lehet. Ez pedig a PROJEKTMENEDZSMENT SOROZAT. Az alapkoncepció az, hogy havonta egyszer (ha szükséges …
Az elmúlt 30 évben a cégek nagyrészt egyéni stratégiákat követtek, és egy részükben nem is tudatosult, hogy valójában mi a helyzet, mik a kulcskérdések és valójában mire kell …
Jó látni, hogy van érdeklődés és van motiváció a tisztánlátásra. A takaritz.hu olvasottsága továbbra is magas szinten van. Persze a saját realitásokat nehéz feladni, akkor, amikor a …
A takarítási szektor alapvető problémája sok rétű, de a legnagyobb problémája nem ez, hanem az, hogy az elmúlt 30 - 35 évben nem tudtuk eldönteni, hogy mi alapján és, hogy legyen …
Bármely szektor vagy iparág, amelyik igazán és tudatosan sikeres akar lenni, az eldukálja a piacát. A megrendelőt meg kell tanítani az adott termék vagy szolgáltatás sajátosságaira és …
A jövő remény és ennél nincs nagyobb hajtóerő, azonban egyben félelem is lehet, ha úgy érezzük, nem vagyunk felkészülve rá. Igazából pontosan és tökéletesen nem tudunk …
A 2020-as első COVID évét, rekord adózás előtti eredménnyel zárta a Magyar takarító szektor. Ez az eredmény nem egy kiugró szám, hanem egy hatodik éve tartó pozitív tendencia, ami …
Még két hét megalakulunk. Videoblog.
Hamarosan megalakulunk. Videoblog.
Aki nem közvetlenül maga elé néz, az láthatja, hogy a probléma ott van, és mégse teszünk semmi konkrétat a megoldásra. A tüneteket sulykoljuk magunknak és másoknak is, de azt kiváltó …
Mindenkinek van egy sajátos nézőpontja és ebből a szempontból minden, amit lát azt igazságnak gondolja, a mindenkori valóságtól függetlenül. Érdemes néha nézőpontot váltani, mert …
Az elmúlt napokban többször előkerült a szolgáltatási díjak kérdése és megfogalmazódott egy igény, hogy módja ezt már meg valaki. Egyrészt nagyon erősen szomjazunk egy …
Az ISSA-PULIRE Verona 2021 megnyitja az év második felét és várhatóan rendkívül sok dolog fog történni a következő 4 hónapban. Azt gondolom, hogy valaminek a kapujában állunk és nem …
Naponta átlagosan legalább 20 emberrel beszélek. Ha kérdést tesznek fel, a legjobb tudásom szerint válaszolók. Ha a véleményemet kérik, elmondom. Vannak azonban olyan helyzetek, amikor …
Honlapunk cookie-kat használ, hogy a honlapunkon tett lépéseiről statisztikákat készíthessünk. Ha tovább használja honlapunkat, azzal hozzájárul a cookie-k használatához. Ezzel a tevékenységünkkel mi nem tudjuk Önt személyesen beazonosítani.