Tanácsadás/fejlesztés

Ez vagyok én!
A takarítóiparba 1992-ben cseppentem be mint légy a tejbe. Az azóta eltelt időben sok mindennel találkoztam, sok féle helyzettel szembesültem.l Egésszen alulról indultam, de gyorsan haladtam.  2000-ben már 100 fős képzéseket tarottam 40 órában. 2001-ben 300 fő szervezésével irányítottam a VIGSZÍNHÁZ első társadalmi és Mestervizsga nagytakarítását. Az első szakértői feladatokat 2002-ben végeztem. Ebben az évben 3 ember gondolta azt, hogy a takarítási szolgáltatás van olyan komoly dolog, hogy érdemes szakértőre bízni a feladatot. A háromból 1 létesítménygazda cég (CARE FM) volt 1 állami szervezet (Miniszterelnöki Hivatal) és 1 piaci megbízó, egy bank (ERSTE BANK). Az azota eltelt időben, sok féle helyzettel szembesültem és még többet tanultam.
Merítsen inspirációt!
Én magam, ekkor már túl voltam kb. 300 ember 40 órás KonfirMATISZ, és 27 ember 900 órás MESTER tanfolyam szintű képzés és két nagyszabású és nagy „port kavaró” mestervizsga (Vígszínház I. és II.) tapasztalatán és ezek alkalmával már a piacon lévő hiányosságok és megoldatlan helyzetek jórészével már találkoztam. Nem gondolom, hogy akkor már teljes értékű szakértőnek számíthattam, de hát vakok között félszemű is király lehet és volt néhány ember, aki komolynak gondolta és hitte is, hogy ez a tudás már valamilyen formában megvan és, hogy valódi érték. 
A Miniszterelnöki Hivatal egy közbeszerzési pályázat szakmai részét bízta rám és itt vizsgázott az első FŐTÁBLA is. Ez már majdnem olyan volt, mint a mostani, a logikai rendszer azóta sem változott. Ez volt az első olyan pályázat, ahol szakszerű felmérés és területleírás készült és az a szolgáltatók egységes rendszerben adhatták be a pályázataikat. Sajnos, abban az időben nem volt másra lehetőség, csak arra, hogy a legolcsóbb nyerjen.  
A tanácsadói munkát alapvetően, immár 10-ik éve jegyzett MATISZ szakértőként végzem. Azt gondolom, hogy sok mindenben segíthetek egy olyan embernek, aki még kezdő ezen a pályán. Vagy nem is muszáj kezdőnek lennie, csak éppen még egy adott problémával soha nem szembesült. Minden esetre, ha bármilyen a tisztasággal, annak elérésével vagy értékelésével kapcsolatban bármilyen problémája van, nyugodtan keressen meg, hátha közösen találunk rá megoldást. 

Takarítandó terület felmérés

Takarító szolgáltatóknak és létesítménygazdáknak egyaránt, szakma-specifikus felmérés és alap FŐTÁBLA elkészítés. Ettől a ponttól minden adott az továbblépéshez. A takarító szolgáltatóknak az árajánlat kialkításáshoz, létesítménygazdáknak pedig az árbecsléhez és a pályázat megfogalmazááshoz.

MSZ EN 13549: 2004 szerinti minőségmérés kiépítése

A terület elsődleges, másodlagos és járulékos kockázatainak felmérése, elemzése. A forgalom és terhelés elemzése. Prevenció mértéke, fejlesztése. Ellenőrzési és elszámolási rendszer kialkítása, a hozzá tartozó munklapok és müdszerek bevezetése. Működő szolgáltatásoknál is.

Tanácsadó és szakértői keretszerződés

Különböző szintű tanácsadói és szakértői együttműködések. Időszakos, projekt szintű és állandó jelleggel. Operatív szinttől a strtaégiai szintig. Tartalmaz munkatárs flkészítést és a tanusításokra való felkészítést is.

Minőségmérési ellenőri feladatok

Rendszerszerűen kivitelezett, meghatározott minőségi szinvonaló konkrét ellenőrzések, mérések és külső auditok a minőség-, a technikai ellátottság- és a az emberi erőforrás felkészültség tekintetében.