A szakmának ki kell lépni önmaga árnyékából!

A butik egy nagy kisérlet. 2020 a karantén éve volt, de talán 2021-ben már szépen felöltözhetünk és megmutathatjuk magunkat. A gondolat, miszerint a takarító kinézete túl a munkaruhán rendkivül fontos mindig jelen volt, de eddig voltak ennél fontosabb dolgok. A karantén sok mindenre adott lehetőséget, többek közt arra is, hogy átgondoljuk eddigi stratégiánkat és megvalósítsuk az újratervezést. Ez egy bolt és a minták sikeressége csak azon keresztül mérhető, hogy mennyit vesznek meg belőle. Nem minden minta marad fenn sokáig, mert fontos kérdés az egyediség is. Nézzetek körül.
Egy mintás póló, valaminek a felvállalása! Ha megveszed, azzal támogatsz valakiket (tervezőket, művészeket, gyártókat), de te magad is jobb helyzetbe kerülsz. Akik látnak benne, valamire következtetnek... Ez a projekt a takarítási szektor megjavításáért és fejlesztésért jött létre, közben fontos, hogy a takarító mindig jól érezze magát, és jól is nézzen ki. Tehát akkor ez itt most egy divabemutató. Egy rendhagyó divatbemutató a takarító szektornak.
Fontos! Ez a projekt akkor lesz sikeres, ha a szakma visszajelzéseket ad és ténylegesen összeáll az a képüzenet, amit a társadalommal közölni akarunk.  Ha pólók hordása eléri a kritikus tömeget, a helyzet majd el kezd változni. Ez nem holnap lesz, de küzdenünk kell érte, mert ha nem 100 év múlva sem változik semmi.

14

Szinben

85

Termék

623

Szakmai minta

879

Egyéb minta

12

Kiegészító

Szakmai kommunikáció

Kezdejen el a szakma kommunikálni

A BUTIK PROJEKT és probálkozás arra, hogy a takarító társadalom megfogalmazzon üzeneteket és azokat közzé is tegye. Ez alvetően nem közösségi kérdés, mert ezt mindenki személyes vállalja fel, azzal, hogy olyan pólót hord, aminek egy adott üzenet viritt. Ugyanakkor közösségibb kérdés bárminél, hiszen valahol mérhetőve válik az is, hogy egy adott üzenetnek a sorsa, népszerűsége miként alakul.
Gondoljuk végig mit veszíthetünk és mit nyerhetünk. Valamit mindenképpen magunkra kell vennünk és ha a ki nem mondott üzeneteinket jól meg tudjuk fogalmazni, még valami eredmény is születhet.

ÖNKÉPZŐ KLUB

Azt gondolom, hogy egy szakma megbecsülését illetően a tudás rendkivül fontos kérdés. Azonban, ahogy az öreg mondás is tartja, nem elég profinak lenni, annak is kell látszani!

Adjunk nagyobb önbecsülést a munkatársainknak

Adott esetben meghatározó lehet, hogy a megrendelő miképpen itéli meg  a takarítási szolgáltatást. Tudom, az árverseny bizonyos korlátokat állít fel, amiket aztán nem tudunk átlépni. Helyesebben azonban, úgy fogalmazhatunk, hogy mi korlátozzuk magunkat. Ugyanakkor a takarító és az eszközeinek állapota talán az egyik legmeghatározobb kérdés, a szolgáltatás megítélése vonatkozásában.

Takarítói bűszkeség

Én a magam részéről csak azt tudom mondani, hogy ma mindenki eldöntheti, hogy milyen ruhában jár és azt, hogy ezzel mit üzen az embertársainak. MIndez, csak és kizárólg az adott személy, személyes felelőssége. Ebbe senki nem szolhat bele, csak egy kínálatot mutathat fel.
Ugyanakkor izgalmas szempont az, hogy most lehetőség nyilt arra, hogy bárki, aki ugy érzi, hogy van olyan mondanivalója, ami felvállalható, akkor azt közzétegye.
A közösség majd szavaz és ennek az eredménye majd meghozza a változásokat is..
Üdvözöljük önt a

Készülünk a télre

Megjöttek a kapucnis pulóverek és czipzáros kapucnis felsők. Férfi és női modellek egyaránt. Több mint 10 féle színben. Az gondolom igen komoly jelentősége van annak, hogy a takarító milyen ruhában dolgozik. Ugyanakkor annak még nagyobb, hogy a ruha mit kommunikál szakmilag. 

Az amerikai kollégák

A pólókommunikáció második vagy harmadik reneszászát éli az Egyesült Államokban is és jól kiolvasható belőle, hogy hol szoriíja a cípő az ameriakai takarító szektort. A szövegeben látszik, hogy a takarításhó, a takarítóhóz való hozzállás problémás a tengeren túl is. Továbbá a szolgáltatás ára is kritikus kérdés. A jövőben ez a fejezet is folyamatosan bővülni fog. 

Munkaruhákra (nagy tételben) kérd a külön ajánlatot

Ennek a projektnek éppen az a jelentősége, hogy gondoljuk végig:
1) Akarunk-e kommunikálni? Vagy hallgatunk, mint a kuka!
2) Mit akarunk kommunikálni? Gondoljuk jól végig, vagy vessünk fel spontán ötleteket!
3) Hogyan akarjuk ezt kommunikálni? Sok féle lehetőségünk van, de a lényeg a szándék!

Butik javaslatok


A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!