10

Szinben

70

Termék

95

Szakma.specifikus minta

12

Kiegészító

Szakmai kommunikáció

Kezdejen el a szakma kommunikálni

A BUTIK PROJEKT és probálkozás arra, hogy a takarító társadalom megfogalmazzon üzeneteket és azokat közzé is tegye. Ez alvetően nem közösségi kérdés, mert ezt mindenki személyes vállalja fel, azzal, hogy olyan pólót hord, aminek egy adott üzenet viritt. Ugyanakkor közösségibb kérdés bárminél, hiszen valahol mérhetőve válik az is, hogy egy adott üzenetnek a sorsa, népszerűsége miként alakul.
Gondoljuk végig mit veszíthetünk és mit nyerhetünk. Valamit mindenképpen magunkra kell vennünk és ha a ki nem mondott üzeneteinket jól meg tudjuk fogalmazni, még valami eredmény is születhet.

Adjunk nagyobb önbecsülést a munkatársainknak

Adott esetben meghatározó lehet, hogy a megrendelő miképpen itéli meg  a takarítási szolgáltatást. Tudom, az árverseny bizonyos korlátokat állít fel, amiket aztán nem tudunk átlépni. Helyesebben azonban, úgy fogalmazhatunk, hogy mi korlátozzuk magunkat. Ugyanakkor a takarító és az eszközeinek állapota talán az egyik legmeghatározobb kérdés, a szolgáltatás megítélése vonatkozásában.

Takarítói bűszkeség

Én a magam részéről csak azt tudom mondani, hogy ma mindenki eldöntheti, hogy milyen ruhában jár és azt, hogy ezzel mit üzen az embertársainak. MIndez, csak és kizárólg az adott személy, személyes felelőssége. Ebbe senki nem szolhat bele, csak egy kínálatot mutathat fel.
Ugyanakkor izgalmas szempont az, hogy most lehetőség nyilt arra, hogy bárki, aki ugy érzi, hogy van olyan mondanivalója, ami felvállalható, akkor azt közzétegye.
A közösség majd szavaz és ennek az eredménye majd meghozza a változásokat is..
Üdvözöljük önt a

Készülünk a télre

Megjöttek a kapucnis pulóverek és czipzáros kapucnis felsők. Férfi és női modellek egyaránt. Több mint 10 féle színben. Az gondolom igen komoly jelentősége van annak, hogy a takarító milyen ruhában dolgozik. Ugyanakkor annak még nagyobb, hogy a ruha mit kommunikál szakmilag. 

Munkaruhákra (nagy tételben) kérd a külön ajánlatot

Ennek a projektnek éppen az a jelentősége, hogy gondoljuk végig:
1) Akarunk-e kommunikálni? Vagy hallgatunk, mint a kuka!
2) Mit akarunk kommunikálni? Gondoljuk jól végig, vagy vessünk fel spontán ötleteket!
3) Hogyan akarjuk ezt kommunikálni? Sok féle lehetőségünk van, de a lényeg a szándék!

Butik javaslatok


A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!