Egy nagy kérdés
Lényeges kérdés, hogy hol húzódik a céges marketing és a szektor szintű marketing törés- vagy határvonala. Ez azért is nagyon érzékeny terület, a takarító szektor céges marketingje …
Lényeges kérdés, hogy hol húzódik a céges marketing és a szektor szintű marketing törés- vagy határvonala. Ez azért is nagyon érzékeny terület, a takarító szektor céges marketingje …
Talán manapság egyik leglényegesebb kérdése, hogy a szakma, és akkor itt ez alatt értem a munkaadókat, de a munkavállalókat is, akar és tud-e egyáltalán megszerveződni. Mert nagyon …
Alapvetően két irányba látok fejlődési lehetőséget. Az egyik, hogy a takarító közösségnek erőteljesebben kell azonosulni önmagával és a második, hogy a takarítónak személyesen …
A takaritz.hu honlap rendszere úgy lett kialakítva, hogy rengeteg visszajelzési hely van rajta. Ennek eredményeképpen elég szépen kezdenek jönni a visszajelzések. Ma már, naponta 10 – 15. …
Mondanom sem kell, de pontosan látszik, hogy 2020 szeptember 15-én, a 2019-es forgalmi adatok még nem látszanak. Amiről beszélni lehet, az 2018. Ilyen értelemben nem is nagyon vagyok …
Csak a tisztán látás kedvéért, a Magyar Takarító szektor úgy néz ki, hogy növekvő cégalapítási kedv mellett a piacon egyre kevesebb cég tevékenykedik. Ez két dolgot jelenthet, …
Az, hogy mindenki tudja, hogy ki mikor, hol és mit csinál, és milyen eredményre számíthatunk. Ez az alapja az feladat teljesítésének igazolásának és a minőségmérésnek. Ugyanakkor …
A történet nagyon egyszerű, a 90-es években egy takarító vállalkozó nem számolt minden költséggel, ami a vállalkozása kapcsán felmerült és mivel munkaerőbőség is volt, a bérek …
Egy új társadalmi megállapodás, Roosevelt amerikai elnök 1933 és 1936 között vezetett politikája, ami a nagy gazdasági világválságból való kilábalást célozta meg. Roosevelt új …
Ezt az anyagot két részre szedtem, mert együtt igen nagy és átláthatatlan. A tapasztalatok szerint a blogban nem szerencsés 700 szónál nagyobb bejegyzést létrehozni. Ezért ma a koncepció …
Ha van egy nagy átfogó képünk, akkor van mihez hasonlítanunk a saját helyzetünket és a saját kilátásainkat. A politika ma már sokkal óvatosabb és az a terv kezd körvonalazódni, hogy a …
Tegnap azt ígértem, hogy a szolgáltatásvezető programkövetelmény tervezetét is kivesézem. Ezt természetesen ma meg is teszem és ezzel együtt egy kicsit szélesebben is értékelem a …
Mint tudjátok a szakmát tökön rúgták. De rendesen és ehhez mindenki asszisztál. Nyilván ez nagyon mélyen senkit nem érint, mert a szakma valójában nem szakma és nem is nagyon szeretne …
A takarítási szolgáltatás nem létkérdés. Egy szervezet számára fontos, hogy legyen takarító szolgáltatás, mert a feladatot ki kell pipálni. Azonban ezerből egy vállaltnál mérik, …
Egyszer egy nagyon híres múzeum, addig még kevésbé híres restaurátorai úgy döntöttek, hogy egy kicsit többet mutatnak meg magukból és a szakmájukból. A siker döbbenetes volt, a …
Az utóbbi napok nagyon érdekesen alakultak. Egyrészt igen komoly párbeszéd indult meg, több csatornán is. Másrészt ugyanakkor az is jól látszik, hogy most még nem látszik egyáltalán, …
Tegnap hosszas beszélgetés után oda jutottunk, hogy nincs idő téblábolni, vágjunk bele. A mai lépés egy szakmapolitikai kulcskérdés. Bár vannak olyan vélemények, hogy a vevőnek nem …
Amikor a projekt eljut egy bizonyos fejletségi szintre, szinte minden esetben felmerül egy nagy kérdés. Ilyenkor előbújik a kisördög és azt kérdi: van-e ennek értelme? Az, hogy erre, ki …
A mítoszok meghatározzák életünket és nem egykönnyen tudjuk őket lerombolni. A takarító cégek megítélése nemzetgazdasági szinten olyan kérdés, mintha arról szerveznénk …
Úgy néz ki, hogy ez mindenki számára fontos téma. Mondhatni életbevágó, mert a statisztika szerint bőven 100-nál többen töltöttek el 1 percnél többet a bejegyzés olvasásával. Voltak …
Mindig is izgalmas volt, hogy egy cég mit állít a reklámjaiban. Ma már azonban az is számít, hogy milyen képet tesz fel magáról a közösségi médiában, mert ma már elég tudni egy cég …
Persze, nem tudjuk, hogy mi lesz a jövő, de az emberi lét sajátossága, hogy az evolúciós véletlen kívül fejlesztünk ki képességeket, amelyek adott esetben, adott változásnál …
Egy olyan szakmában, ahol a megrendelő nem különösen díjazza a szolgáltató munkatársainak felkészültségét izgalmas, hogy milyen a fogadtatása egy szakmai továbbképzésnek. …
Tegnap mindkét önképzőben igen intenzív nap volt, sokan megmozdultak és sokan elmondták a véleményüket. Alapvetően azt mondhatnám, hogy mindenkinek a saját szemszögéből igaza is van. …
Honlapunk cookie-kat használ, hogy a honlapunkon tett lépéseiről statisztikákat készíthessünk. Ha tovább használja honlapunkat, azzal hozzájárul a cookie-k használatához. Ezzel a tevékenységünkkel mi nem tudjuk Önt személyesen beazonosítani.