Hol, vagy miben van az érték?
Nyilván képzésben és a technológiában, vagy fordítva. Azonban alapvető kérdés továbbra is, hogy a takarító bére és fajlagos teljesítménye milyen szinten lenne elfogadható és mit …
Nyilván képzésben és a technológiában, vagy fordítva. Azonban alapvető kérdés továbbra is, hogy a takarító bére és fajlagos teljesítménye milyen szinten lenne elfogadható és mit …
Az utóbbi időben úgy adódott, hogy egy kicsit többet kellett foglalkoznom a bérkérdéssel és az elmúlt egy évben megélt bérrobbanás kellős közepében több törvényszerűség is …
Ebben a megközelítésben a takarítási szolgáltatás vezénylése alapvetően egyszerre fegyelmi és közben szolgáltatási minőségi kérdés. A takarító szektorban ez sok féle képen van …
Egy takarítónak mindig érdekfeszítő szempont, hogy a társaknákkal való integráció miképpen alakul. Az egészségügyi takarítás esetében talán ez még hatványozottan is fontos. Egy …
Az emberek bérigénye jogos. A piac ellenállása, hogy az ilyen béren keletkező szolgáltatást kifizesse reális. A szolgáltatások menedzsmentje nem képes lépést tartani a változó …
A jelenlegi helyzetben már nem érvényes a 25 éves gyakorlat. Takarítási szolgáltatást vásárolni ma már messze nem olyan egyszerű, Igazából soha nem volt az, de ma ez egyenesen …
Bárhonnan nézzük a dolgokat alapvető kérdés, hogy ha valaki beteg, vagy egy rendszer alacsony fejlettségi fokon áll, akkor szembe kell nézni az igazsággal és döntést kell hozni, hogy mi …
Bárhogy is látjuk a piacot, mint keresletet és bárhogy is látjuk magunkat, mint kínálatot. Van azért egy fontos szempont, ami viszont kulcskérdés: vajon milyennek lát minket a potenciális …
A mai megrendelői gondolkodás szerint egy létesítmény felmérése nem fontos szempont az szolgáltatási díj meghatározása során. A megrendelők döntő többsége azt képzeli, hogy egy 5 …
A visszajelzések alapján az egyes számú probléma, ami egyben a legnagyobb kihívás is, az, hogy bizonyos fogalmak nincsenek tisztázva. Ez egyrészt a szakmai nyelv kialakulásának gátja, …
Több lehetőség is áll előttünk. Az, hogy ezek közül melyik és kinek kézenfekvő, az egyéni dolog. Azonban ami szektor szinten is eredményre vezet, az már kötött-pályás. Nagy dilemma, …
A vállalkozás egyik alappillére az önbizalom és a saját csalhatatlanságunkba vetett hit. E nélkül nehezen lehetne bárminek nekifogni, e nélkül egy vezető sem maradna sokáig a posztján. …
A szakma vagy nem szakma kérdéskör, azt gondolom, alapvetően nem más, mint, hogy a szektor meg tudja-e mutatni, hogy mire képes vagy ezzel ellentétben nem lesz fejlődés. Természetesen a …
A takarító szektor a következő 5 évben olyan átalakuláson megy majd át, amit eddig senki el nem tudott képzelni, és amivel senki nem számolt. A világgazdaság és ezen belül az Európai, …
A tegnapi bejegyzés sok embert mozgatott meg és olyan is volt, akit még a komfort zónájából is kimozdított. Nyilván egy cikkbe minden nem lehet besűríteni, a teljes tudás megszerzéséhez …
Aki rendszeres olvassa a blogomat, annak talán tisztán kezd körvonalazódni, hogy a nem teljesen helyes a szakmapolitika sikertelenségében hinni, de nyilván nem diadalmenet sem. Alapvetően a …
Mindig nagy kérdés az irány, de ami a legfontosabb, hogy általában a sebesség az, amivel nem vagyunk elégedettek. Az irány magát nem kérdőjelezzük meg, mert az, minden esetben egy …
A takarító szektor, rejtőzködő életmódot folytat, nem szívesen osztja meg álláspontját a nagy nyilvánosság előtt, de azért szűk körben szívesen panaszkodik. Vitán felül áll, hogy …
Mostanában sok minden történik, talán túl sok is. Ezek közül most az egyik egy új irányelv előkészítése. Azonban ennek kapcsán több aktuális kérdés is felmerült és talán a …
Az gondolom, hogy a tudás hiánya valós probléma. Nem gondolom viszont, hogy csak könnyen megszerezhető tudás van. Azt sem gondolom, hogy már kitaláltunk mindent, amire szükségünk van. …
Az, hogy ténylegesen is mi tartja a munkaerőt a munkahelyen, de ezen belül mi hozza ki belőle az elvárt teljesítményt, az sok dolgon múlik és ebben látszólag nagy jelentősége van a …
Míg az „öreghibák” inkább csak egy fajta játszmának tekinthetők, addig a negatív attitűd „szent háromsága”, már az igazi munkahelyi erőszak vagy a megbízott-szolgáltató …
Jelenleg olyan átalakulások zajlanak, aminél nem egyik eredmény hat a másikra, hanem minden mindenre hat, oda vissza és nem tudni pontosan mi lesz a vége. A jelen megrendelői kikényszerítik …
A takarítóipar akarva akaratlanul, néhány év múlva egy új korszakba lép. Az új cégek aránya egyértelműen mutatja ez. Még akkor is, ha ezek egy részét öreg motorosok hozták létre, …
Honlapunk cookie-kat használ, hogy a honlapunkon tett lépéseiről statisztikákat készíthessünk. Ha tovább használja honlapunkat, azzal hozzájárul a cookie-k használatához. Ezzel a tevékenységünkkel mi nem tudjuk Önt személyesen beazonosítani.