
Indulás!
A tegnapi marketing naptól még én magam is feltöltődtem. Nem tudom ki, hogy volt vele, de az számomra teljes mértékben visszaigazodott, hogy ez egy olyan terület, amit meg kell hódítani …
A tegnapi marketing naptól még én magam is feltöltődtem. Nem tudom ki, hogy volt vele, de az számomra teljes mértékben visszaigazodott, hogy ez egy olyan terület, amit meg kell hódítani …
Nekem egy nemzetközi vásár annyit jelent, hogy nem egy-egy újdonságra figyelek, hanem a trendet próbálom megérteni. Egy vásáron van akár 500 kiállító is, lehetetlen mindegyiket …
Seffer István mondta, van annak talán már 15 éve is, hogy „aki szőnyeget nem hengerkefés porszívóval tisztítja, az bűnöző”. Hát, ahogy az utóbbi idők történéseit nézem, elég …
A hétvégén a WKO az Osztrák kamara, oktató központját látogattuk meg. Kb. 1 000 négyzetméteren 600 000 € beruházással megvalósult létesítmény, joggal 7 000 cég büszkesége. Ma …
Ha a te céged legalább 25% bővült a tavaly nincs szükséged erre a napra. Mérföldkő a Magyar takarítóiparban, mert beindítunk egy folyamatot. Aki ki akar lépni a ebből a helyzetből az …
Magyarországon az első versenyt az UNGER magyarországi képviselője, Horváth Éva szervezte 1999-ben, a CLEANEXPO keretei között. A verseny nagyon jól sikerült, és a következő évben …
Miközben készülök a január 29-re szervezett továbbképzőre egyre több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy miképpen is tudná konkrét eredményre fordítani a marketing elméletet a …
A szakirodalom alapvető fontosságú egy szakma életében. Továbbá meghatározó kérdés az is, hogy a tudás ne csak a vezetők fejében legyen meg, hanem a végrehajtók is birtokolják. Ez …
Amikor azt mondom, hogy hol, mikor és hogyan találkozik a marketing a szakmaisággal, egyben azt is mondom, hogy szakmaiság nélkül nem érdemes marketinggel foglalkozni. Egy kép többet ér …
A szolgálatvezetői tudás szerintem nélkülözhetetlen egy takarító cég életében. Az a tudás amit Ö képvisel a cégben, tulajdonképpen a jó szolgáltatás és a folyamatos fejlődés …
A tisztítás-technológiai szakmunkás, önállóan és/vagy esetenként beosztott személyzet segítségével, egy dokumentált, bizalmi és integrált, szolgáltatás keretein belül, egy előre …
A jelenleg legolcsóbb és legeredményesebb marketing eszköz a takarítóiparban, melyet a MATISZ térítésmentesen biztosít az iparág résztvevőinek. Félelmetes lehetőségeket rejt, bár ezt …
Az egyszerűsített képi ábrázolás igen elterjedt kommunikációs eszköz. A legnagyobb mértékben a nagy forgalmú helyek gyors információadásában van szerepe. Azonban a 90-es évek …
Honlapunk cookie-kat használ, hogy a honlapunkon tett lépéseiről statisztikákat készíthessünk. Ha tovább használja honlapunkat, azzal hozzájárul a cookie-k használatához. Ezzel a tevékenységünkkel mi nem tudjuk Önt személyesen beazonosítani.