Indulhat az értelmes párbeszéd?!...
A TSZJ 2017 egy olyan tanulmány, ami még nem volt a piacon. Azonban nem ez az egyetlen erénye, hanem sokkal inkább az, hogy nyit, egy csatornát egy különles párbeszéd irányába. Vagyis …
A TSZJ 2017 egy olyan tanulmány, ami még nem volt a piacon. Azonban nem ez az egyetlen erénye, hanem sokkal inkább az, hogy nyit, egy csatornát egy különles párbeszéd irányába. Vagyis …
Most, hogy már mind a négy szakmai szint anyag majdnem teljesen készen van, egy kicsit más lehet a képzés, mint eddig. Vagyis ha van egy jó „tankönyv” akkor a tanárnak nem biztos, hogy …
Most talán egy kicsit sok minden jelent meg egyszerre és ez némi zavart keltett, de ugyanakkor egészen jól megmozdult a csapat. A felmérés kapcsán ledobott labdák még mindig a levegőben …
Az idén kb. 700 oldalnyi új szöveget írtam. Született három tanulmány és alakul 4 könyv. Ebből, ami már teljesen készen van a szolgáltatásvezető 300 oldalnyi anyaga. Most jön az a …
Úgy tekintek a piacra, hogy a tisztaság egy valós társadalmi igény, a munkahelyek tisztán tartása pedig része annak, hogy a munkaadó minden, a jó munkához szükséges feltételt megteremt.
Augusztusra két dolgot terveztem a piaci jelentés és egy szolgáltatásvezető tréninget. Utóbbit azért passzíroztam bele, mert egy cég az jelezte, hogy 6 emberrel venne részt rajta. tegnap …
A most következő cikk a kávéból indul ki és jut el a takarításig. Most egy magas-labda következik, olyan, mint a kávéfröccs, ami állítólag 2018 itala lesz. Figyelmesen olvassuk el, ne …
Ha választani kell, akkor talán a FEOR 8121 Általános épülettakarítás a takarítóipar java. Itt összpontosul az árbevétel legnagyobb része. Nyilván az nem törvényszerű, hogy minden …
Hetek, hónapok óta futnak a cégek állásajánlatai szolgáltatásvezető pozícióra, de minden siker nélkül. Az ok talán nagyon egyszerű: aki szolgáltatásvezető pozícióban dolgozik, …
A szolgáltatásvezető szempontjából a minőségmérés két oldalról is vizsgálható. Egyrészt saját szervezete szolgáltatási eredményeinek igazolása szempontjából, vagyis saját …
Tegnap piacra került a Szolgáltatásvezető könyv. Az értékesítésnek ez a formája, hogy közben átmegyünk a könyv teljes tartalmán (240 oldal) úgy néz ki, hogy jó és eredményes. Az …
Az adatok rettenetes mértékben halmozódnak és fontos lenne végre rendezni őket. Egy piaci felmérés egy olyan területen, ahol ennek nincs gyakorlata rendkívül izgalmas feladat. Ugyanakkor, …
A tisztítás-technológiai szolgáltatásvezető 1.0 könyvbemutató kapcsán kialakult a végleges program. Ami azt jelenti, hogy három dolog kerül terítékre, három másfél órás blokkban. …
Tegnapi cikkemre meglepően sokan ragadtak tollat, de sajnos valami okból kifolyólag ezt nem a hozzászólásokban teszitek. Nem pontosan értem miért. Talán mert amit leírtok, azt valójában …
Ha nem az, akkor ne essünk kétségbe úton útfélen, hogy nincs megbecsülve. ha pedig az, akkor először is ténylegesen és formálisan is váljunk szakemberré és viselkedjünk is úgy. Ha ez …
Tudom egyik oldalról jó, hogy szakma a takarítás, a másik oldalról, nem mert szakmunkás bért kell fizetni az embereknek. Nagyon jó dolog, hogy szakma vagyunk, de azért boldogan vesszük …
A tegnapi beszélgetések jó felismeréseket hoztak. Végső soron a takarító ipar problémáját 90%-ban a takarítóiparnak kell megoldani. A 10%-megoldódik magától, mert ha egy szektor …
Amikor a szakértő átad egy anyagot, vagy lezár egy tanácsadási folyamatot, egyszerre jön a megkönnyebbülés és az elszakadás terhe. Mindig azt érzem, hogy még lehetett volna egy kicsit …
Olyan volt, hogy időnként valami érthetetlen okból hirtelen többen nyitják ki a blogot, de olyan nem volt, hogy 41 cégvezető hív fel, hogy akkor most mi van. Sajnos ez van! A helyzet elég …
A nemrég megjelent NEMZETI CÉGTÁR legújabb adatai szerint a takarítóipar immár második éve veszteséges. Bár a vesztesség jelentősen csökkent az előző évhez képest, …
Azt gondolom, hogy ez egy fontos jelenség, még nem tudom hova vezet, és mit eredményez, de nagyon elgondolkodtató. Már több mint egy éve felvettem azt a szokást, hogy kedvelem a FB-n …
Július 10 egy nagy esemény lesz, de nem az egyetlen, a SZOLGÁLTATÁSVEZETŐ könyvet követi még másik 4 könyv az INTÉZMÉNYTAKARÍTÓ szinttől a CÉGVEZETŐ szintig. A szolgáltatásvezető …
Egy szakkönyvet nagyon nehéz lezárni. Úgy is mondhatjuk, hogy abbahagyni lehet, de befejezni nem. A szolgáltatásvezető 2018 – 1.0 sem kivétel ezek alól, mert akárhányszor nyúlok, hozzá …
J.K.P Edwards szerint, a jó szolgáltatásvezető annyit ér, mint saját súlya aranyban. Ez lehet, hogy egy kicsit túlzásnak tűnik, de gondolom értjük a lényegét.
Honlapunk cookie-kat használ, hogy a honlapunkon tett lépéseiről statisztikákat készíthessünk. Ha tovább használja honlapunkat, azzal hozzájárul a cookie-k használatához. Ezzel a tevékenységünkkel mi nem tudjuk Önt személyesen beazonosítani.