Tegnap egy újabb előrelépés történt
Több beszélgetésen egyre markánsabban jön elő, hogy a jövő nem annyira a honlapoké, hanem sokkal inkább a mobil applikációké. Természetesen a honlapoknak még sokáig meghatározó szerepük lesz, de az én esetemben is, ezt már 65 – 70%-ban mobilon érik el a felhasználók.
Az applikációk viszont egy lépéssel közelebb vannak a mobiltelefonok lelkivilágához
A Gugli továbbra is jó barátunk, de kellett egy olyan rendszer is, ami szakma specifikus és adott esetben munkahelyi körülmények között is képes megadni az éppen szükséges információt. Fontos az is, hogy a megkapott információ egyszerű, lényegre törő, szakmailag ellenőrzött is legyen. Ezt azért a Gugli így nem tudja.
Az Explain – The cleaning glossary egy ilyen rendszer. A visszajelzések alapján úgy néz ki, hogy alapvetően három lábon fog állni. Az első láb a lényegi értelmező szótár, ezt mindig is gondolta. Viszont a felhasználók visszajelzései alapján igen markáns igény a márka-specifikus szakszavak iránti igény. Ez részben cégneveket, másrészt pedig termék típus és fantázianeveket jelent. Ezek összerakása nagy meló lesz és remélhetőleg ebben a segítséget kapunk a gyártoktól, forgalmazóktól, akik szintén érdekeltek ebben a témában. A harmadik lábbal kapcsolatban tegnap született döntés és ez a KI KICSODA, vagyis kezdjük meg a szakemberek nyilvántartását. Ez alapvetően egy igazi marketing projekt és azt gondolom, hogy fontos szerepe lehet a személyes márkaépítésben.
Szerintem nem sok mellébeszélést igényel a téma, a rendszer készen van, igazából lássuk mit szól hozzá a piac. Megnézem!