Egy rendkivüli ajánlat
Ha egy kis, közepes vagy nagy takarítócég ki akar mozdulni a jelenlegi helyzetből, akkor párbeszédbe kell elegyednie a potenciális megbízóival. Tudom nem egyszerű, de számtalan lehetőség áll most rendelkezésre. Ha nem lépsz, lelépnek. Június 4-én, ezzel kapcsolatban megszervezem minden idők legnagyobb továbbképzőjét.
Először is nézzük a tematikát:
- Ki vagyok?
- Mit mondhatok?
- Mi a célom?
- Milyen eszközöket használhatok?
Ez egy 100%-os kommunikációs nap lesz. A fő kérdés, hogy miképpen pozícionálja magát egy takarító cég és hogyan lesz hiteles a potenciális megbízói szemében. Amikor eszközökről beszélek, ez alatt nem csak szakmai tudást és marketing eszközöket, hanem üzleti modellt és értékajánlatot is értek.
Szerintem mára ez elég. A célom 100 résztvevő! Ez hírérték is lehet és máris egy apropó a kommunikáció kezdeményezésére. Erre a rendezvényre nem engedünk be szponzort, mert itt most durván titkos dolgok fognak elhangzani, tehát a szendvicseket és az üdítőt magunk fizetjük. Ezért a díjat is ennek megfelelően állapítom meg:
Belépési díj: 5.000,- Forint (nincs rajta ÁFA)
Ha elérjük a 100 főt, minden résztvevő megkapja a saját cége logójával és honlapjának QR kódjával is ellátott, bármilyen méretben (A3-tól egészen 150 x 200 cm méretig) kinyomtatható három alapplakátot, aminek az ára 5.000,-/plakát. Vagyis ha leszünk, 100-an mindenki kap 15.000 Forint ajándékot.
A plakátok:
A) A tisztítás-technológiai szakmunkás feladatprofilja és a szakma definíciója
B) A tisztítás-technológia összefüggésrendszere (TF mátrix, aranylépések és hatásmechanizmusok), és a technológiai fegyelmének alapszabályai
C) Önálló és összevont aranylépések, hatásmechanizmusok, hatásmechanizmus kategóriák és eszközrendszer piktogramokkal ábrázolva
Mire jó mindez?
Megmutatni, hogy szakma, tudomány és hivatás vagyunk!