Aranybánya
Mint látjátok, lecseréltem a honlap arculatát és egy kicsit fejlesztettem a webshopot. A következő napokban folyamatosan kerülnek fel az anyagok. Megkezdem a tudásbázisom kiaknázását. Az utóbbi időben nagyon sok megkeresés jött és nagyon érdekes a mentalitás.
A piac átalakulóban van
Rengeteg cég szűnik meg, de közben újak is alakulnak. A cégek száma összességében csökken. Tisztul a piac. Na de mire gondolhatnak a piacra frissen belépők?
Szinte mindenki azt gondolja, hogy eleget tud a szakmáról, ahhoz, hogy vállalkozásba kezdjen. Ez persze nem teljesen van így. Végül is hát az önbizalom is fontos szempont és én senkit sem akarok megtörni.
Ezért inkább nézzük meg tényleg tudnak-e mindent.
A visszajelzések szerint az első probléma, hogy a vezetők talán kapizsgálják mi a tisztítás-technológiai szolgáltatás lényege, de az alkalmazottaiknak fogalmuk sincs róla. Ez pedig azt jelenti, hogy itt ebben a helyzetben a takarítás nem szakma, csak rabszolga kereskedelem.
Mi a baj, ha ebből meg lehet élni?
Semmi, csak egy baj van nem fenntartható. A munkaerőpiac igen komoly változásokon megy át és egyelőre a magyar vállalkozásoknak nem nagyon van stratégiája erre. Vannak próbálkozások és miközben nőnek a foglalkoztatási költségek a szolgáltatási érték stagnál. Ez pedig nem vezet jóra.
Hogyan tovább?
A magam részéről piacra dobom minden tudásomat. Nézzük meg mi lesz a vállalkozók szembesülnek azzal, amit nem tudnak.