A nagy barna hadművelet
Kedves harcostárs! Amennyiben a nagy barna hadműveletben vettél rész, túl azon, hogy megünnepled dicsőséges győzelmedet, kérlek téged, fogd karon kefekapitányt és fésüljétek át a harcmezőt túlélők után kutatva. A csatatér visszaállításra a te feladatod, szolgáltató kollégáinkat ennél komolyabb dolog miatt fizetjük.
Na, szóval az FB-n zajlik az élet, aki kimarad, hát kimarad, senkit ne kényszeríthetünk arra, hogy feladja az elveit. Azonban nagyon izgalmas kérdés, hogy mi a helyzet a napi tanulásunkkal és a miket érő információk tömegéből kiemelendő hasznos elemekkel.
Mint tudjátok, nagy projekten dolgozom, immár 3 hónapja. A körülmények nem a legjobbak, de sajnos én ilyen szempontból rosszul vagyok összerakva, mert ezek engem csak motiválnak, és nem tudnak eltántorítani. Szerintem lassan haladok, de biztosan. Ez egy olyan projekt, ahol a cél nem csak az, hogy valaki megmondja a frankót, hanem az is, hogy változást érjen el. Ez az igazi kihívás.
A mai téma, a kedvezményezettek magatartása és attitűdje a takarítóval, a takarítással szemben. Hogy is van, ez? Miért van a takarító?
A szolgáltatás ára minden takarító cégvezető szempontjából kardinális kérdés, azonban az emberi minősége, fejlődése és nem utolsó sorban megítélése már nem annyira. A november végén indított kampány elég hatékonynak bizonyult. Most a TISZTÍTÁS_TECHNOLÓGIAI SZOLGÁLTATÁSVEZETŐ KÖNYV kapcsán sok cégvezető keres meg, olyanok, akik nem több mint 5 éve alapítottak takarító céget és elképesztő, hogy milyen információ hiányban szenvednek.
A létesítménygazdák is, mintha a Holdon élnének…
Te ezt, hogy látod?