Nyűgözd le a megrendelőt!

Nyűgözd le a megrendelőt!
2020.07.24.

Alapvetően csak egy kiutat látok a jelenlegi helyzetből. Ez pedig az, hogy a megrendelőben tudatosítani kell a tisztítás-technológia megvalósítási szintjeit, a szolgáltatások lehetőségeit és az elérhető minőségi különbségeket. Egy szóval fel kéne mutatni valamit.

Egy több mint 10 éves tréning

A Felületspecialista tréning továbbra is 5 napos marad és jó pár kiegészítés született, úgy, hogy talán beleférünk a 8 órás napokba. A képzés szerkezete továbbra is négy pilléren nyugszik. Ebből kettő inkább értékesítés szakmai tudásanyag és kettő inkább tisztítás-technológiai szakmai megközelítés. Az értékesítés szakmai egységek a speciális kommunikáció és a vevői igények prioritások kérdésköre. Míg a tisztítás-technológia szakmai egységek a szakma-specifikus megközelítések, jelesül a technológiai fegyelem teljes mélysége és a minőségmérés illetve a specifikus bemutatók rendszere. Ezek időnként össze is vonódnak, majd ez látni fogjuk a részletes tematikában.

A helyszín még nem dőlt el és az sem, hogy ez inkább hétvégi legyen, vagy hétköznap. Egyelőre a felvételeket kiküldöm, és aztán meglátjuk. Terveim szerint augusztus végén el kéne indulni, hogy szeptemberben be tudjon fejeződni.

Bővebben a tréning oldalán.

Vissza

Üdv a tisztaság világában

Azt gondolom, hogy a takarítás, a társadalmi megítélésétől függetlenül, a világ legszebb szakmái közé tartaozik. Nem csak szép, hanem hasznos is, bár ezt nekünk állandóan ismételgetni kell.  Kétségtelen az is, hogy a szakma 30 - 40 évvel ezelött nem így nézett ki és nem is tudta azt, amit ma tud. Az utobbi 10 évben pedig a fejlődés még erőteljesebb volt, a technológiák rendelkezésre állnak, viszont nagy kérdés, hogy a keresleti piac igényili-e, megfizeti-e öket?
A jövő kétségtelenül, majd minket igazol. Már a jelen is, de ez még nem mindenkiben tudatosult. Alapvetően három dolog szükséges ehhez: 1) a szolgáltató cégekenek fel kell nőni a feladathoz és olyan garanciákat kell, hogy adjanak, ami meggyözi a megrendelőket arról, az ÚJ IDŐK eljöttek. 2) a beszállítói piacnak is alkalmazkodni kell az új helyzezthez és úgy kell megszervezniűk a működésüket, hogy hatékonyan tudják kiszolgálni a szakmát. 3) a megrendelőknek sokkal tudatosabban kell majd tendereztetni és vállogatni, mert amit jelen pillanatban a letöbben csinálnak az a kontraszelekció biztos receptje.

"Megrendelő"


Megrendelem























A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!