Újabb nagy kérdés?
Miközben mindenki azt szeretné, hogy a megrendelő ne az árak alapján döntsön, aközben a piacon nincs más, nem az árakkal kapcsolatos alternatíva. Ha lesz ilyen és az jónak is látszik, akkor kedvező döntésre sarkalja a megbízót. Hát akkor legyen!
Na de mi legyen az?
A pékek például több féle kenyeret sütnek. Az autógyártók több féle kategóriájú autókat gyártanak, sőt több márkát is futtatnak (Renault – Dácia). A mobil szolgáltatók a különböző prioritású tarifákkal operálnak. A Mobiltelefon gyártok telefonkínálata pedig átláthatatlanul nagy…
Természetesen nem biztos, hogy minden irány jó. Vannak olyan kutatások, amelyek azt támasztják alá, hogy a túl széles választék nem igazán vásárlásra ösztönző. Azonban valamekkora kínálat kell, és annak kell, hogy legyen „ideológiai” alapja is. Vagyis milyen célközönségnek szól az adott termék? Vagy mit akar közölni magáról az a személy aki, megveszi az adott terméket (karóra, autó, töltött toll)?
Mit tesz eközben a takarítóipar?
Egyelőre továbbra is keresi a legolcsóbb lehetőségeket.
Ok, lássuk, milyen ötletek vannak! Hogyan találjuk meg a legjobb szolgáltatást?