„THE NEW DEAL”
Egy új társadalmi megállapodás, Roosevelt amerikai elnök 1933 és 1936 között vezetett politikája, ami a nagy gazdasági világválságból való kilábalást célozta meg. Roosevelt új irányvonalat ígért választóinak. Annak ellenére, hogy néhány rendelkezést a legfelsőbb bíróság érvénytelenített, ez a politika jelentős és hosszan tartó hatást gyakorolt az amerikai gazdaságra, társadalomra és kormányzatra. Létrehozta az elnöki tisztség modern intézményeit.
A takarító szektor határozott lépése
Mi nem dédelgetünk ilyen nagy álmokat, csak a takarító szektor szeretnénk egy kicsit gatyába rázni és egy kedvezőbb eredményekkel kecsegtető pályára állítani. Szeptember 30-űr hirdettem egy tréninget, eszmecserét, tanfolyamot vagy tanácsadást, nevezhetjük annak, aminek akarjuk, aminek célja az lenne, hogy néhány cégvezető belátja, ténylegesen is van a kezében egy megfelelő eszköz és létrehozhat egy jelentős fordulatot.
2020-ban vagyunk egy vállság kellős közepén, amiben sok minden nem úgy alakult, ahogy azt mi elképzeltük, vagy, ahogy vártuk. Ugyanakkor a második hullám, már most hozott bizonyos meglepetéseket. A szolgáltatások iránti igény most kezd formát ölteni és nagyon nem mindegy, hogy a takarító szektor miképpen reagál. Nincsenek előre leosztott lapok, nincsenek előjogok, itt és most csak verseny van, és most kell szakszerűen és kreatívan helyt állni.
Az új gondolat és az új megállapodás alapjai
Az állam eddig nem szabályozza a takarító szektort, és a jövőben sem látszik semmi erre vonatkozó szándék. A következő lépés lehetne, az, hogy a szakma kidolgozza a szükséges szabványokat és ezek mentén gyakorol hatást a piacara és nem utolsó sorban az államra is, a megfelelő szabályozás érdekében. Ez az osztrákoknak egy kötelező kamarai tagság mellett kb. 15 évükbe került. Ez lehet egy út, de én azt látom, hogy mi a csodára várunk és most azonnal.
Ehhez lenne egy stratégiai javaslatom és meg is van minden eszközünk, a nagy kérdés az, hogy akarjuk-e és tudjuk-e őket használni. Szeptember 30. lesz az a nap, amikor kiderül, hogy a szektor képes-e meglépni azt, ami hónapokban mérhető eredményeket hozna.
A „THE NEW DEAL” koncepció alapja egy szerződés szintű ajánlat bevezetése a piacra
Tehát 8 óra alatt át tudok adni minden eszközt és tudást, amivel a terv megvalósítható. Ebben benne van az is, hogy természetesen minden cégnek megmarad a szabadsága arra vonatkozóan, hogy mit fogad el és mire tesz ajánlatot egy szerződéstervezet kapcsán, ugyanakkor a piac azt fogja tapasztalni, hogy az elfogadott elvek pontosan egyformák, az cég specifikus szempontok, viszont majd hozzák a versenyt és adják a különbséget két cég között.