Szépem haladok…
Ma kikerült az oldalra a harmadik teszt is. A téma: illemtan-házirend. A negyedig előkészítése is szépen halad és nyilván mindez akkor lesz igazán érdekes, ha a felkerül a szolgáltatásvezető szint is. Addig is lehet tesztelni, mert hamarosan élesbe fordul az élet.
Tisztán látom a helyzetet, a mostani telefonbeszélgetések nagy része önigazolás szagú. Vagyis, nehogy már a megrendelő lenne a hibás azért, hogy a szolgáltató nem tartja be az ígéreteit.
Azt hiszem a „visszautasíthatatlanul kedvező ár” stratégiája lejárt lemez. Félreértés ne essék, a jelenlegi helyzetet nem „a pénz nem számít” idilli rózsaszín világ váltja fel. Amit most a piac vár, az egy optimális szolgáltatás, sok hozzáadott értékkel, ami nem kerül annyiba, mint amilyen értéket képvisel. Továbbá egy olyan stratégia, ami képes fokozni a vevői elégedettséget.
Hu, ha ez aztán szép lesz…
A teszteken elért eredmények még hagynak némi kívánnivalót maguk után. Azt hiszem az már az „Intézménytakarító” szint is sok pályatársunknak még magasnak számít. Egyszóval sok embernek, aki szakembernek gondolja, magát elég erősen bele kell húznia.
A statisztikák egyre átfogóbb képet mutatnak
Az egyénnek természetesen izgalmas, hogy milyen eredményér a teszten, nekem azonban ennél sokkal izgalmasabb, hogy melyek azok a kérdések, amely a legtöbb gondot okozzák. Ez ugye nem csak arra enged következtetni, hogy hol a legnagyobb tudásdeficit, hanem arra is, hogy a piacon miért uralkodnak bizonyos nézetek. Ha a végén elérhető lesz minden szakmai szint összes tesztje és a szakma egésze elkötelezi magát és bekapcsolódik ebbe a fejlesztésbe, nagyon sok fontos adatunk lesz.