Semmi sem oldódik meg magától
A társadalom és a szolgáltató ipar olyan szintre állította be a szolgáltatási árakat és az ebből kifizethető béreket, hogy abból nem igazán lehet megélni, nem csoda, hogy az ipar szenved a munkaerő hiánytól. Egyik sem hibás jobban, de senki nem ártatlan, ezt senki nem gondolta végig és mára már fenntarthatatlan lett. Az összeomlás nincs már messze.
Lássuk be, manapság a megrendelők és a kedvezményezettek nincsenek elájulva a takarítószektor teljesítményétől. Ebben nyilván mindenkinek meg van a hibája, mert a megrendelő nem azt rendeli, amire valójában szüksége lenne és hát ehhez képest a szolgáltató sem azt nyújtja, amit tőle megrendeltek. Az eredmény? Hát az eredmény…
Nézzük a dolgokat egy másik szemszögből is.
A takarítóipari átlag munkavállaló nem gondolkodik nagyban. A munkaerő-piacon nem sok választása van, szakképzetlen és bőven 40 felett van. Könnyen válik áldozattá.
Az, hogy a takarítóiparban milyen a munkaerő kínálat, eddig csak attól függött, hogy milyen volt a korkedvezményes nyugdíjpolitika, ma már azonban a küldöd is rendesen szívja el a munkaerőt.
A helyzet mindeni számára ismert, nem ecsetelem tovább. Inkább beszéljünk a lehetséges megoldásokról.
Miképpen lehet értékesebb a szolgáltatás?
Definíció szerinti, vevőre optimalizált szolgáltatás, 100% szolgáltatási garanciával!
Itt meg is állhatunk és találkozzunk december 14-én és elmondom, hogy ez miképpen valósítható meg.