Munkaterv II.
A kezünkben van egy „csodafegyver”, de nem használjuk. Július végén az első interaktív szakmai nap, hogy ez pontosan mit is jelent, az mindjárt elmondom.
Manapság azt mondják az okosok, hogy a nagy előadás és az azt szájtátva hallgató közönség ideje lejárt. Az új hullám az interaktív rendszer, ami azt jelenti, hogy az előadó kérdéseit rögtön meg is kell válaszolni és ennek eredményét még az előadás alatt kiértékelik. Ma erre alapból meg vannak a technikai feltételek nem is igazán kell különösebb fejlesztésbe kezdeni. Mindenkinél ott az okos telefon, az internet és az e-mail küldés lehetősége.
A továbbképzés lényege nem feltétlenül csak új információ, hanem egy fajta eszmecsere is lehet. A dolgok azért mennek rossz irányba, mert reflexszerűen azt gondoljuk, hogy az helyes irány. Egy továbbképzés alkalmával rendkívül tanulságos lehet az, hogy látjuk, hogy ki, hogy gondolkodik és egyáltalán nem törvényszerű, hogy csak egy jó út létezik.
Bármiről is beszélünk a lényeg az, hogy mit vár a takarítási szolgáltatótól megrendelő. Hát alapvetően négy dolgot:
A szolgáltató hitelt érdemlően tudja igazolni a teljesítést.
A szolgáltató motivált, felelősségteljes és kompetens személyzetet foglalkoztasson, akiket folyamatosan fejleszt.
A szolgáltató objektíven mutassa ki amennyiben a gyakoriságok nem elegendőek.
A szolgáltató egy folyamatos fejlesztés részeként tegyen javaslatokat a szolgáltatás fejlesztésére.
Nézzük csak meg, vajon a Magyar takarítópiac hány százalékában működik ez és ne jöjjünk azzal, hogy ezt nem fizeti meg a piac. A piac az értéket fizeti meg! A MUNKATERV erre ad bizonyos garanciákat!