Még egy gondolat!
A szakmai kultúra meghatározza azt, hogy a takarítóipar miképpen ítéli meg a potenciális megrendelők tábora. Szerintem a takarító cégek ezzel nagyon keveset foglalkoznak. Sem a nagyok sem a kicsik nem értik miért lenne ez fontos. Hát nagyon egyszerű.
Ha azt akarod, hogy cselédnek nézzenek, csinálj úgy, mint egy cseléd. Ha ezen felül akarsz emelkedni és azt mondod, hogy te nem cseléd vagy, hanem egy rabszolga kereskedő, ezt ma készséggel elhiszi neked a piac. Ezt abból láthatod, hogy miként alkuszik veled. Nem a szakma érdekli öt, hanem „kilóra” vesz tőled embert.
Ha azonban azt akarod, hogy szakmai vállalkozónak tartsanak és kíváncsiak legyenek, hogy milyen megoldásokat kínálsz a problémáira légy TISZTASÁGTERVEZŐ. Tegnap már tanúja voltam egy metamorfózisnak.