Kérdőjelek
A jövőben egyre több kérdőjel fog gyülekezni a takarítócég vezetők fejében. Ma sokan azt gondolják, hogy ezekből a legnagyobb a mindenkori aktuális bérszínvonal alakulása. Azonban ennél sokkal fontosabb, hogy miképpen vesszük rá a dolgozót, hogy a megrendelő dinamikusan fejlődő igényei szerint dolgozzon.
Mostanában kezdte bontogatni szárnyait egy új koncepció. Az új modell túllép az elvi osztályozásokon és besorolásokon, elve hogy az ember akcióképességét pontosan mérni és segíteni tudjuk. Ez nagyobb felelősség vállalással és hosszabb távú tervezéssel jár együtt, ami viszont olyan önálló és önfejlesztő embert eredményez, aki képes lesz majd a legendás szolgáltatást megvalósítani.
December 12-én sok mindenről fogunk beszélni:
- A hozzáadott érték hiánya és jelentősége
- A belső motiváció alapjai a különböző generációknál
- Az ősember öröksége: nem tervez és nem vállal felelősséget
- A felismerés és a csalódás jelentősége és hatásmechanizmusa
- A rendszerváltás öröksége és ma is kísértő zsákutcák
- Egy lehetséges modell működési rendszere
- A „lehető legalacsonyabb előállítási költség” stratégia lehetőségei
- A „lehető legmagasabb érték nyújtása” stratégia kilátásai
- A minőségmérés a fény az alagút végén, van, akinek megváltás és van, akinek a vonat.