Egyszerűen
A szabályozással szemben a meggyőződés a megfelelő út. Amerikában például nincs olyan cég, aki vállalna alaptisztítást és védőréteg felvitelt alkalomszerűen. Egyszerűen meg vannak győződve, hogy ebben nem szabad versenyezniük.
Nem kell minden áron a munka!
Egyszeri alaptisztításban és védőréteg felvitelben nem versenyeznek, mert meg vannak győződve, hogy abban a verseny nem tud jó lenni, mert a vevő mindig csak ár szerint tud dönteni és azok lesznek előnyben, akik például kevesebb réteget tesznek fel.
Ezért ebben nem versenyeznek. Versenyeznek viszont a linóleum vagy PVC burkolat 3 vagy 5 éves karbantartásában polírozással. Amihez viszont kell alaptisztítás és védőréteg felvitel. Ebben az esetben az lesz a legolcsóbb, aki több réteget visz fel, mert 3 vagy 5 évente csak egyszer végez alaptisztítást és védőrétegez.
Mindezekkel szemben Magyarországon, ahol a verseny az alaptisztítás és védőréteg felvitelben van, félévente vagy évente kell alaptisztítást végezni, mert mindenki csak 1 vagy 2 réteget tesz fel, hogy olcsó maradjon. Olcsó húsnak híg a leve. Tehát amiről azt gondolja a piac, hogy jobban jár, valójában nagy bukás. Azonban nem az a probléma, hogy a piac félreérti a helyzetet és mivel szakmailag nem ért a dologhoz rosszul látja az egész mechanizmust, hanem az, hogy a szakma nem korrigál, hanem asszisztál a hülyeség fokozásában. Ugyanis ez a sok alaptisztítás, nem csak szakmailag fölösleges, hanem környezetbarátság szempontjából is felér egy t.könrugással.