Egy nagy kérdés
Lényeges kérdés, hogy hol húzódik a céges marketing és a szektor szintű marketing törés- vagy határvonala. Ez azért is nagyon érzékeny terület, a takarító szektor céges marketingje is halovány, viszont szektor szintű marketingje nincs is. Izgalmas, hogy ki mit gondol erről?
Talán a leginkább onnan lenne célszerű megközelíteni a dolgokat, hogy egy-egy új létesítmény egészen érdekes módon kerül megalkotásra. Mármint értem ez alatt, hogy olyan felületeket alakítanak ki bennük és teszik ezt úgy, a fantáziadús és kreatív tervezők, hogy a takarítás egy igazi kihívás.
Itt van tehát egy apropó, hogy a takarítási szakember párbeszédbe elegyedjen egy építésszel. Szintén nagy kihívás, mert a mi részünkről csak panaszok vannak és nincsenek megoldások. Mert úgy a marketing alapja a szakma lenne, vagyis ha nem takarítható a terület, akkor kéne irányelv netán szabvány, hogy mit kövessen az építész.
Hoppá!
Ugyan ez a helyzet, amikor panaszkodunk, hogy miért csak az árat veszik figyelembe. Itt is kéne, legyen szabvány, hogy mik a legfontosabb szakmai paraméterek, amelyeket értékelési szempontként lehetne alkalmazni.
Hoppá!
Lehet, hogy le vagyunk maradva egy kicsit?
Igen, azt gondolom, hogy hamarosan érdemben is kéne a szakmának valamit tenni, különben baj lesz.
Persze maradhat minden régiben, így is volt valahogy.