A nagy felmérés kiértékelése
A nagy felmérés nem sikerült olyan nagyra, de azért 29 válasz nem is olyan rossz, a mi üzletágunkban. Különösen, hogy olyanok is megszólaltak, akiket már rég nem hallottam, láttam. Sokan még fel is hívtak és lelkesek voltak, hogy végre kiönthetik a szívüket. Aki a kicsit nem becsüli, az a nagyot nem érdemli.
Ne húzzuk, az időt nézzük az eredményeket.
Arra a kérdésre, hogy „ha lenne egy éved, akkor mi az, amire azt rááldoznád” című kérdésben, azért több volt, mint ahogy azt sokan észrevették. Itt nem csak az volt a kérdés, hogy mit, hanem az is, hogy pontosan melyik az a legfontosabb és égető probléma? Tehát itt csak egy valamit kellett volna írni. Volt, aki hármat is beírt.
A rangsor a következőképpen alakult: Marketing, Szakmai ismeretek – képzési tematika, Humán Erőforrás Menedzsment, Pénzügy, Szociológia.
Mindezekkel szemben vagy éppen emiatt arra a kérdésre, hogy mi az akadály, ami nem hagyja a cégét fejlődni, viszont az esetek döntő többségében, a piac működésével és sajátosságaival, illetve a munkavállalókkal kapcsolatos problémák lettek megjelölve.
Azt gondolom, hogy ezekre lehetne megoldás. Hogyan fogjunk neki?