A KÜLÖNKIADÁS kihívás
A kihívás egyszerű és nagyszerű. Megrendeled a KÜLÖNKIADÁST, és hamaroson megkapod a nevedre dedikált a digitális kiadványt. A neheze most jön, mert a 100 oldalt át kéne nézni azzal a szemmel is, hogy mi az az információ, amit meg szeretnél osztani a potenciális vagy meglévő megrendelőiddel.
Ha az átolvasás megtörtént és tisztában vagy az anyag általános szakmai üzenetével is, nincs más dolgot, mint felhívni az ügyfelelet vagy a potenciális ügyfelet, úgyis már rég nem beszéltél vele. Ha felhívtad, akkor az udvariassági körök után előjössz a lényeggel.
A te célod az, hogy szeretnél küldeni neki egy szakmai anyagot. Egy anyagot, amiben érdekes takarítás szakmai dolgok vannak és az a kérésed, hogy egy adott cikket olvasson el, írjon róla 5 – 6 mondatot, ami megjelenhetne a takarítók szaklapjában.
Miről szól ez az egész?
Szeretnénk rászoktatni a megrendelőket arra, hogy tájékozódjanak a takarító szektor sajátosságairól. kapják fel a fejüket, hogy elindult egy szakmai önfejlesztő kampány és ebből szerencsére ők sem maradhatnak ki. Nyilván a projekt fokozható azzal, hogy esetleg dolgokat meg lehet beszélni egy kávénál és ez gondolom, egyéb üzleti okokból sem haszontalan.
Titkolt és nem titkolt célunk
Képbe hozni a megrendelőt. Döbbenjen rá (a felismerés), hogy a takarító szektorban elindult egy igen komplex projekt, ami alapjaiban mozgatja meg és lehet, hogy forgatja is fel az állóvizet. Több esemény is zajlik, és még több van előkészítés alatt. Ha ennek az előnyeit élvezni akarja, akkor be kell kapcsolódnia a folyamatba.
Érted?!