Aranybánya

25 éve foglalkozom a tisztítás-technológiával és itt időnként megosztom a tapasztalataimat. Már tavaly kezdödött a projekt és idén is folytatodik több takarítási terület kisérleti menedzsmentje, annak érdekében, hogy elöbb-utobb megvalósítsuk a legendás takarítási szolgáltatást. A célok a teljes transzparencia megvalósítása és felkészülés a digitalizációra.

Videótár

Best Value

2017.07.25.

SzakmaSztár

2016.04.21.

Boeing fejlesztés

2016.04.08.

Szavazás

Milyen gyakran nyitja meg ezt az oldalt?

Szavazok

002

 

Mi az optimális szint az árajánlatok elfogadása területén?

Az egyszerű és kíméletlen válasz: 2%

Bővebben: ez attól függ, hogy milyen az ajánlat és kinek adjuk.

Az ajánlatnak két eleme van:

  • az ár és
  • az eredmény ígéret hitelessége.

Míg az elsőt a megrendelők döntő többsége objektívnek gondolja, függetlenül attól, hogy az mindig relatív, mert minden esetben valamivel összehasonlítják. Addig a második az igazán objektív, mert annak van egy szakmai alapja és ennek függvényében kimondható, hogy teljesíthető, határeset vagy irreális.

A takarító szektorban a legkirívóbban olcsóbb ajánlattal sem lehet 50% felé menni. Azonban minél inkább megkérjük a szolgáltatás árát, annál kisebb lesz az elfogadási arány.

Ez az arány úgy növelhető, ha csak a meghatározott célpiacnak adunk ajánlatot és másnak nem. Ebben az esetben akár a 100%-is elérhető, de kb. 6 hónap alatt. Vagyis a megrendelő nehezen dönt és több információt igényel, mint ami egy ajánlatba belepakolható.

A tanácsom az, hogy a blog vagy vlog fenntartása az igazán célravezető magatartás, mert lehetővé válik a párbeszéd és az ajánlatba, már azt írhatjuk, amire megrendelőnek pontosan szüksége van és olyan áron, ami az mindkettőnknek megéri.

A közbeszerzés, vagy bármilyen piaci pályáztatás, ha nem szakértő kezében van egy nagy lutri!

vissza