Szakmai nap és verseny (2. levél)

Szakmai nap és verseny (2. levél)
2022.04.28.

Május 30. egy olyan rendezvény, amiben nagyon markánsan jelenik meg a digitális világ, a digitális válaszok különböző kulcskérdésekre. Ebben a vonatkozásban a szakmai nap leginkább konferencia.

Nagyon közeli jövő az, hogy nincs már szükség sem jelenléti ívekre sem pedig más dokumentumokra és nem kell papírokkal rohangálni, mert arra már vannak egészen kulturális megoldások. Ez ki is fogjuk a rendezvényen próbálni.

Van olyan megoldás is, aminek a segítségével az oktatás és a számonkérés gyökereiben tud megújulni, mert lassan épül egy olyan tudásbázis, ami már most is részben elérhető bármely okos telefonon (lásd EXPLAIN) és nagyon közel állunk ahhoz is, hogy az interaktív vizsgázás is 100%-ban megvalósítható legyen. Ugyanakkor ez nem is minden, mert a rendezvény mai programterve szerint valami olyant akarunk most megmutatni, ami teljes mértékben új gondolkodást és új stratégiát igényel.

Gyere el és meglátod ez most rendkívül hasznos tud lenni. 

Lásd, még az 1. levél bejegyzést is.

Vissza

Az ÖNKÉPZÉS az egyetlen megoldás

Ha valaki takarításra adja a fejét, ne gondollja, hogy képes lesz hosszú távon előre jutni, ha nem fejlődik szakmailag. Ugyanakkor a fejlődést nem igazán támogatja sem a munkadó, sem az állam és a piac is úgy van vele, hogy olyan keveset költ a takarításra, amilyen keveset csak lehet.
Ebben a kétes helyzetben a személynek kell eldönteni, hogy mit szeretne megvalósítani, hova akar eljutni. A célt neki kell kitűzni és ezért 100%-ban felelőséget is kell vállalnia. Senki nem fogja ebben támogatni, csak magára számíthat.
Aki nem fejlődik az elsorvad, ez  a természet egyik legfontosabb törvénye. 

Régebbi írások

Ki-Kicsoda a takarító szektorban






A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!

Üdv a tisztaság világában

Azt gondolom, hogy a takarítás, a társadalmi megítélésétől függetlenül, a világ legszebb szakmái közé tartaozik. Nem csak szép, hanem hasznos is, bár ezt nekünk állandóan ismételgetni kell.  Kétségtelen az is, hogy a szakma 30 - 40 évvel ezelött nem így nézett ki és nem is tudta azt, amit ma tud. Az utobbi 10 évben pedig a fejlődés még erőteljesebb volt, a technológiák rendelkezésre állnak, viszont nagy kérdés, hogy a keresleti piac igényili-e, megfizeti-e öket?
A jövő kétségtelenül, majd minket igazol. Már a jelen is, de ez még nem mindenkiben tudatosult. Alapvetően három dolog szükséges ehhez: 1) a szolgáltató cégekenek fel kell nőni a feladathoz és olyan garanciákat kell, hogy adjanak, ami meggyözi a megrendelőket arról, az ÚJ IDŐK eljöttek. 2) a beszállítói piacnak is alkalmazkodni kell az új helyzezthez és úgy kell megszervezniűk a működésüket, hogy hatékonyan tudják kiszolgálni a szakmát. 3) a megrendelőknek sokkal tudatosabban kell majd tendereztetni és vállogatni, mert amit jelen pillanatban a letöbben csinálnak az a kontraszelekció biztos receptje.

Szakanyag megrendelő































A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!