On-line marketing

On-line marketing
2013.01.03.

2012 végén a takaritoguru.hu blogot hekker támadás érte, ezért technikailag most használhatatlan. A javítása nem egyszerű, így most a B terv lépett életbe. Már régóta tervezgettem, hogy fejlettebb rendszerre van szükségem, de hát sosem volt erre időm. Most azonban áttértem az új rendszerre, ami érdekes dolgokat tud.

2013-ban a hírleveleknek kódjuk és címűk van, ez azt jelenti, hogy minden hírlevél más témát képvisel, és mögötte a blogban az adott a témáról készítek egy friss bejegyzést is, amit a linkre kattintva elolvashattok. Ez azt is jelenti, hogy ha kimegy egy hírlevél ugyanabban a témában, a blogon van egy új bejegyzés. Tehát mindig érdemes átkattintani.

Jelen pillanatban 15 téma került megfogalmazásra, de mivel folyamatosan jönnek a levelek és háromnegyed órás telefonbeszélgetéseim vannak, ezért lehet, hogy még lesznek új témák is. Ez a témakérdés azért fontos, mert az új rendszer képes mérni a hírlevelenkénti kinyitásokat és átkattintásokat is, ezért aztán hamarosan a témák közötti rangsor is felállítható lesz.

Az új hírlevél rendszer személyre lebontottan is készít statisztikát, tehát nem csak egy adott téma népszerűségét tudom mérni, hanem azt is, hogy az adott információt ki látta és ki nem. Később ebből aztán levonható az a következtetés, hogy ez a fajta kommunikáció kinél kevésbé hatékony, vele majd másképpen kell közölni a számára fontos információkat!

A 2013-as marketingemben éppen ezért viszonylag sok személyes találkozót is tervezek, mint például a továbbképzők. Ezek szerepe, hogy a szakma megmozduljon és kezdjen aktív vevőszerzésbe, ne várja, hogy ajánlatokat kérjenek tőle úgy, hogy nem tudnak róla semmit. Nem beszélve arról, hogy a szavazás jelenlegi állása szerint erre van a legnagyobb igény!

Ez utóbbi nagyon fontos, a január 29-én szervezett továbbképzőn bővebben is kifejtem, ha ott akarsz lenni, itt megrendelheted.

Vissza

Az ÖNKÉPZÉS az egyetlen megoldás

Ha valaki takarításra adja a fejét, ne gondollja, hogy képes lesz hosszú távon előre jutni, ha nem fejlődik szakmailag. Ugyanakkor a fejlődést nem igazán támogatja sem a munkadó, sem az állam és a piac is úgy van vele, hogy olyan keveset költ a takarításra, amilyen keveset csak lehet.
Ebben a kétes helyzetben a személynek kell eldönteni, hogy mit szeretne megvalósítani, hova akar eljutni. A célt neki kell kitűzni és ezért 100%-ban felelőséget is kell vállalnia. Senki nem fogja ebben támogatni, csak magára számíthat.
Aki nem fejlődik az elsorvad, ez  a természet egyik legfontosabb törvénye. 

Régebbi írások

Ki-Kicsoda a takarító szektorban



A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!

Üdv a tisztaság világában

Azt gondolom, hogy a takarítás, a társadalmi megítélésétől függetlenül, a világ legszebb szakmái közé tartaozik. Nem csak szép, hanem hasznos is, bár ezt nekünk állandóan ismételgetni kell.  Kétségtelen az is, hogy a szakma 30 - 40 évvel ezelött nem így nézett ki és nem is tudta azt, amit ma tud. Az utobbi 10 évben pedig a fejlődés még erőteljesebb volt, a technológiák rendelkezésre állnak, viszont nagy kérdés, hogy a keresleti piac igényili-e, megfizeti-e öket?
A jövő kétségtelenül, majd minket igazol. Már a jelen is, de ez még nem mindenkiben tudatosult. Alapvetően három dolog szükséges ehhez: 1) a szolgáltató cégekenek fel kell nőni a feladathoz és olyan garanciákat kell, hogy adjanak, ami meggyözi a megrendelőket arról, az ÚJ IDŐK eljöttek. 2) a beszállítói piacnak is alkalmazkodni kell az új helyzezthez és úgy kell megszervezniűk a működésüket, hogy hatékonyan tudják kiszolgálni a szakmát. 3) a megrendelőknek sokkal tudatosabban kell majd tendereztetni és vállogatni, mert amit jelen pillanatban a letöbben csinálnak az a kontraszelekció biztos receptje.

Szakanyag megrendelő























A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!