"ÚJ SZAKMA SZÜLETIK"
A szakirodalom alapvető fontosságú egy szakma életében. Továbbá meghatározó kérdés az is, hogy a tudás ne csak a vezetők fejében legyen meg, hanem a végrehajtók is birtokolják. Ez …
Tulajdonképpen május óta (fél éve) folyik a blog fejlesztése. Amikor ezt elkezdem nem volt még pontos tervem csak elképzeléseim. Ezeket nehéz lett volna egy dizájnérnek elmagyarázni, ezért úgy döntöttem ezt magam csinálom végig. Májusban még sok időm volt, de aztán ez egyre kevesebb lett. Mára már talán a fejlesztés háromnegyedén túl vagyok, viszont nagyon lelassultam.
Természetesen jó ez így mert a lassulás oka a forgalom felfutása, tehát minden rendben van. A keretek most már többé kevésbé meg vannak és most már elsősorban tartalomra fokuszálok. Új tartalomra is, de a régiek strukturálására is. A honlapon most már iszonyatos mennyiségű információ van, viszont nagyon nehéz megtalálni, ha valami nagyon konkrétat keres valaki.
A honlap struktúrája 5 főmenüt tartalmaz:
1) Ritz Tibor szakértő, itt található egy önéletrajz. További menükben a TERMÉKTANUSÍTÁS és a hozzá tartozó publikációk, kapcsolat, Elégedettségmérés, Referenciák, Az +ÚJ világ: Ausztria” blog és az adatkezelési szabályzat. |
2) Szakmapolitika, itt található a szakmapolitikai blog. További menükben a COVID-19, a QUAD projekt a négy témakörrel (ÉERTELMEZŐ, TÁDÉ, PEL, MEGRENDELŐ KÖNYVE), az 508 projekt és a Takarító múzeum. |
3) Képzés, itt egy összefoglaló oldalról elérhetőek a különböző képzési szintek és kisebb/nagyobb tréningek részletes bemutatásai. Tematika, jelentkezési lapok, ahol aktuális. |
4) Tanácsadás, itt egy összefoglaló oldalról elérhető a négy nagy szakértői terület, amivel foglalkozom: Területfelmérés, Minőségmérés, Folyamatos tanácsadás, Ellenőrzés-audit. |
5) Önképző, itt található egy önképzés blog. További menükben a mentori program és a vásárolható szakanyagok (ez még fejlesztés alatt) |
6) Butik. Ez egy, elsősorban szakma specifikus pólóshop. |
Egyelőre a mobilon egy kicsit másképpen jelenik meg a honlap, biztos sejtitek, hogy a felhasználók körülbelül 75%-mobilon követi az eseményeket és a híreket. Ez azért nagy kihívás és ma már leginkább ne mobilra optimalizálás van, hanem fordítva, a mobil az alap.
A hat főmenü, tulajdonképpen önmagában is egy honlapnak tekinthető, mert az ott elérhető tartalom is strukturált és további álmenük alatt található. A jövő egyik koncepciója az lenne, hogy minden nap egy főmenüvel foglalkozom és vasárnap pihenek. Ez viszont csak két hetente valósulna meg, ami azt jelenti, hogy minden második héten hétfőtől-szombatig menne egy hírlevél, ami alapvetően egy főmenüre fokuszálna. Ez azt jelenti, hogy 2 heted van arra, hogy azt magad is átnézd. Ez többé kevésbé alkalmazkodik a társaság követési szokásaihoz.
Manapság a havi minimum két bejelentkezéssel durván 600 követővel lehet számolni és ebből 100 körül napi szinten jelen van a bogon. A havi kettőnél ritkábban bejelentkezők száma valahol a 3 000 körül van ezt nehéz pontosan megállapítani, mert egy részük nem visszatérő.
Körülbelül úgy számolom, hogy januárban, teljes mértékben készen leszek minden irány tekintetében és akkortól indul majd az új rendszer. A WEBGALAB lesz az új hírlevél rendszer és ennek kapcsán újra indul a honlapon való regisztráció is, illetve lesznek majd VIP tartalmak is, amik csak a regisztrált személyek érhetnek el és tölthetnek le ingyenesen.
A takaritz.hu oldalt jelen pillanatban 2 FB oldal és három zárt csoport is támogatja és ennek megfelelően ott is megjelennek bizonyos információk, amelyek az oldalon nem. A rendszer már most elég komplex, de egy kicsit még fejlődik.
A szakirodalom alapvető fontosságú egy szakma életében. Továbbá meghatározó kérdés az is, hogy a tudás ne csak a vezetők fejében legyen meg, hanem a végrehajtók is birtokolják. Ez …
Boldog Új Évet kívánok mindenkinek innen a számítógép mellől és majd a délelőtt adásból is. Ugyanis ma az MTV1-en a Családbarát Magazinban lesz a szereplés. A téma a …
Mit kezdjünk a szakmai szintekkel és a fizetési kategóriákkal? A válasz nem egyszerű, ezért meghatároztam ezzel kapcsolatban 10 fogalmat, amit majd még ki kéne bővítenünk, de közben …
Miközben készülök a január 29-re szervezett továbbképzőre egyre több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy miképpen is tudná konkrét eredményre fordítani a marketing elméletet a …
A fejlesztés a sikeres jövő záloga. Sokat beszélünk arról, hogy mit lehet és kell változtatni, fejleszteni és mindig az tűnik a legerősebb korlátnak, hogy a megrendelők nem fizetik meg …
A RENESZÁNSZ 2.0 elindult, és emellett két új tréninget is meghirdettem: a régi-új FELÜLETSPECIALISTA 40 órában és az új TISZTASÁGTERVEZŐ 16 órában. Mindkettőben vannak új …
A takarító ember 100 éve még cseléd volt, a takarító cég pedig egy egyszerű közvetítő. 100 éve a cselédek döntő többsége fiatal volt, ma az átlagéletkor, a takarító szektorban …
Az, hogy legyen a takarítási szolgáltatoknak egy szabványos költségvetés rendszere már sokkal korábban megfogalmazódott, mint, hogy felkértek volna az első szakértői feladatra. Akkor …
Igén különleges biztonsági intézkedések mellett tartja meg éves szakmai napját és kongresszusát az osztrák MŰEMLÉK-, HOMLOKZAT- és ÉPÜLETTISZTÍTÓ szakma. Az esemény sok féle …
Akik már regisztráltak láthatják ezt a bejegyzést. Magamnak is, de nyilván számotokra is fontos, hogy a tudás leírása terén mit érhetünk el 2013-as évben. Az új honlap sok …
Tulajdonképpen azt is mondhatjuk, hogy most elérkezett az, az idő amikor lehetőséget kapunk megmutatni, hogy mit tudunk. A kerekasztal 2 súlyos témát kell, hogy kezeljen: továbblépés a TOD …
22-én az Országgyűlés elfogadta az új Közbeszerzési Törvényt. Ki tudja hányadik módosítás és nincs vége. Azonban ezúttal van benne néhány egészen meglepően jó dolog. Ebből egy …
A blog nagy előnye, hogy minden cikk megnyitás száma látszik. Ennek megfelelően azt gondoltam, hogy hetente készítek egy statisztikát, hogy miképpen áll a cikkek kéthetes olvasottsága. …
Azt gondolom, hogy az alapvető modell hibás. Minden iparágban a megrendelő és a megbízó között ott vannak a szakértők. A takarítóiparban ez még nem alakult ki, azonban 2017-ben …
Szerintem bárki bármit mond, minden problémánk alapja, hogy a kevés tudás van a piacon. Ennek okán aztán sok rossz döntés. Aminek eredménye a jelenlegi helyzet, és amiből egy kiút van. …
Honlapunk cookie-kat használ, hogy a honlapunkon tett lépéseiről statisztikákat készíthessünk. Ha tovább használja honlapunkat, azzal hozzájárul a cookie-k használatához. Ezzel a tevékenységünkkel mi nem tudjuk Önt személyesen beazonosítani.