"ÚJ SZAKMA SZÜLETIK"
A szakirodalom alapvető fontosságú egy szakma életében. Továbbá meghatározó kérdés az is, hogy a tudás ne csak a vezetők fejében legyen meg, hanem a végrehajtók is birtokolják. Ez …
Nem török Leonidászi babérokra és nem is akarom feláldozni a szakma legnagyobb 300 harcosát, de valahogy a spártai cselekedet nagyon beleillik a mostani hangulatba. Tehát, ha jobban belegondolunk, itt nem is az áldozatról van szó, hanem sokkal inkább a halhatatlanságról.
Ami a takaritz.hu különkiadás PDF kiadvány pozicionálását illeti, a szlogen úgy szól: csak azok vehetik meg, azok fizethetnek elő a havi szakanyagra, akik még hisznek abban, hogy a takarítás SZAKMA! (csupa nagybetűvel).
A lényegre térve jelenleg a különkiadásnak 12 megrendelője van, ami nem sok, de nem is koncentráltam többre, mert alapvetően arra voltam kíváncsi, hogy egy nagyon szelíd és gyenge marketing mellett ki lesz az, aki felfigyel a lehetőségre és ki az, aki egyből veszi a lapot, szó szerint. Nem csalódtam és nem is vártam többet. Tisztában vagyok a figyelem megragadásának korlátira.
Mára már kialakult az a stratégia, hogy miként épüljön fel a 100 oldalnyi szakanyag, ami minden ágazati szereplő számára kell, hogy kínáljon valamilyen információt, de legnagyobb ereje nem ebben rejlik, pedig ez is fontos.
A takaritz.hu különkiadás PDF a második eszköz, ami az önképzés területén piacra lép. Az első volt az EXPLAIN értelmező és szótár.
A takaritz.hu különkiadás PDF hónapról hónapra fantasztikus mennyiségű információt hoz a piacra. Ezek egy része úgy publikáció, míg mások régebbiek, de valami okból kifolyólag most éppen aktuálissá váltak. Van benne erős a törekvés arra is, hogy megmutassa és újra és újra fellevesítse a szakma-specifikus sajátosságokat. Tehát aki fejlődni akar és vár valamilyen keretrendszert arra vonatkozóan, hogy milyen ütembe és merre haladjon az előre, annak itt a megoldás.
Másik fontos dolog, hogy mindenkinek célszerű építeni a saját piacát is, ezért aztán a névre dedikált takaritz.hu különkiadás PDF kiadványt célszerű elküldeni minden potenciális vevőnek és felajánlani a szakmai együttműködést, párbeszédet. Tehát itt az apropó, hogy megkeressük az illetőt és megkérdezzük, hogy volna-e kedve egy ilyen anyagot fogadni, belenézni, tanulmányozni és esetleg vitatkozni róla.
Utóbbit nagyon sok féle képen el lehet képzelni, a legegyszerűbb formája a személyes találkozás egy kávé mellett, de manapság divatos és rendkívül hatékony az on-line kerekasztal is, akár több szereplővel is.
Ha a visszajelzés pozitív, akkor mi sem egyszerűbb tovább kell neki küldeni az anyagot. Ez az üzleti modell és egyáltalán nem probléma, ha a megrendelő nem fizet elő, ha a szakember előfizet, megkapja a nevére dedikált példányt (PDF) és ezt annyi megrendelőének küldheti tovább, ahánynak csak akarja. Itt a hangsúly az apropón van, vagyis hogyan teremtek tartalmas kapcsolatot a meglévő vagy potenciális vevőimmel.
Sőt, nem csak a megrendelőimmel, hanem alkalmazottaimmal is, és aztán ösztönözhetem őket, hogy vegyenek részt a személyi minősítési programban és lépjenek be az ÖNKÉPZŐ TAKARÍTÓ KLUB tagjai közé.
Gondolom, hogy ezek után mindenki látja, hogy ennek a havi kiadványnak a kiadója nem feltétlenül ebből akar meggazdagozni. Itt alapvetően egy sokkal fontosabb szempont van előtérben és ez nem más, mint egy olyan rendszer és infrastruktúra kiépítése, mely biztosítja, hogy a takarítási szektor el tudja juttatni a szakma-politikai információkat a megrendelőkhöz és az alkalmazottakhoz. Ugyanakkor épít arra, hogy amikor a takarítócég vezető elküldi valakinek a dedikált példányát, akkor egyben épül egy társadalmi felelősségvállalási presztízs is.
Bízom benne, hogy kezdjük már érezni, miről szól itt a téma.
A takaritz.hu különkiadás PDF kiadvány a lehető leghatékonyabb módja az információ továbbításának. Fontos, hogy itt nem jelentkezi a nyomtatási költség sem, ami azért erőteljesen tudja korlátozni a lehetőségeket, főleg a mai papírárak mellet.
Tovább menve ezen a szűk, de járható ösvényen, fontos, hogy ha ezt elküldöm valakinek, akkor szánjak rá időt, hogy beszéljek is az illetővel. Ma már erre is sok féle lehetőség van és személyes találkozáson kívül, akár on-line kerekasztal is választható. Továbbá nyilván egyértelmű, hogy ha beszélgetésbe bocsátkozom, akkor nyilvánvaló, hogy én már átrágtam magam a 100 oldalon. Persze ki lehet ragadni egy témát is a sok közül és aztán erre lehet majd sokkal erőteljesebben fokuszálni.
Szóval mi történik itt, hírtelen a Multi Level Marketing szabályai szerint egy csomó szakember el kezdi „bombázni” a megrendelőket szakma-politikai kérdésekkel, felvetésetekkel és irányelv javaslatokkal.
Tehát ez az anyag egy ragyogó apropó arra, hogy megerősítsük a személyes marketingünket. Sokan azt gondolják, hogy ez csak a kis cégeknek pálya és a közepesek vagy a nagyok már kinőttek ebből. Hu de mekkorát tévednek, ezek a beszélgetések aranyat érnek, mert a felek előbb utóbb megismerik egymás realitását és épül valami kettőjük között.
A szakirodalom alapvető fontosságú egy szakma életében. Továbbá meghatározó kérdés az is, hogy a tudás ne csak a vezetők fejében legyen meg, hanem a végrehajtók is birtokolják. Ez …
Boldog Új Évet kívánok mindenkinek innen a számítógép mellől és majd a délelőtt adásból is. Ugyanis ma az MTV1-en a Családbarát Magazinban lesz a szereplés. A téma a …
Mit kezdjünk a szakmai szintekkel és a fizetési kategóriákkal? A válasz nem egyszerű, ezért meghatároztam ezzel kapcsolatban 10 fogalmat, amit majd még ki kéne bővítenünk, de közben …
Miközben készülök a január 29-re szervezett továbbképzőre egyre több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy miképpen is tudná konkrét eredményre fordítani a marketing elméletet a …
A fejlesztés a sikeres jövő záloga. Sokat beszélünk arról, hogy mit lehet és kell változtatni, fejleszteni és mindig az tűnik a legerősebb korlátnak, hogy a megrendelők nem fizetik meg …
A RENESZÁNSZ 2.0 elindult, és emellett két új tréninget is meghirdettem: a régi-új FELÜLETSPECIALISTA 40 órában és az új TISZTASÁGTERVEZŐ 16 órában. Mindkettőben vannak új …
A takarító ember 100 éve még cseléd volt, a takarító cég pedig egy egyszerű közvetítő. 100 éve a cselédek döntő többsége fiatal volt, ma az átlagéletkor, a takarító szektorban …
Az, hogy legyen a takarítási szolgáltatoknak egy szabványos költségvetés rendszere már sokkal korábban megfogalmazódott, mint, hogy felkértek volna az első szakértői feladatra. Akkor …
Igén különleges biztonsági intézkedések mellett tartja meg éves szakmai napját és kongresszusát az osztrák MŰEMLÉK-, HOMLOKZAT- és ÉPÜLETTISZTÍTÓ szakma. Az esemény sok féle …
Akik már regisztráltak láthatják ezt a bejegyzést. Magamnak is, de nyilván számotokra is fontos, hogy a tudás leírása terén mit érhetünk el 2013-as évben. Az új honlap sok …
Tulajdonképpen azt is mondhatjuk, hogy most elérkezett az, az idő amikor lehetőséget kapunk megmutatni, hogy mit tudunk. A kerekasztal 2 súlyos témát kell, hogy kezeljen: továbblépés a TOD …
22-én az Országgyűlés elfogadta az új Közbeszerzési Törvényt. Ki tudja hányadik módosítás és nincs vége. Azonban ezúttal van benne néhány egészen meglepően jó dolog. Ebből egy …
A blog nagy előnye, hogy minden cikk megnyitás száma látszik. Ennek megfelelően azt gondoltam, hogy hetente készítek egy statisztikát, hogy miképpen áll a cikkek kéthetes olvasottsága. …
Azt gondolom, hogy az alapvető modell hibás. Minden iparágban a megrendelő és a megbízó között ott vannak a szakértők. A takarítóiparban ez még nem alakult ki, azonban 2017-ben …
Szerintem bárki bármit mond, minden problémánk alapja, hogy a kevés tudás van a piacon. Ennek okán aztán sok rossz döntés. Aminek eredménye a jelenlegi helyzet, és amiből egy kiút van. …
Honlapunk cookie-kat használ, hogy a honlapunkon tett lépéseiről statisztikákat készíthessünk. Ha tovább használja honlapunkat, azzal hozzájárul a cookie-k használatához. Ezzel a tevékenységünkkel mi nem tudjuk Önt személyesen beazonosítani.