Aranybánya

25 éve foglalkozom a tisztítás-technológiával és itt időnként megosztom a tapasztalataimat. Négy témát viszek: A takarítás történelme (THE HISTORY PROJEKT), a szakmai fejlesztést és mentorálást (RENESZÁNSZ 2.0), a piac monitoringját (TAKARÍTÓ SZEKTOR JELENTÉS) és piacon elérhető technológiai kínálat lényegi elemzését (TECH PROJEKT). Ezen kivül vannak még ötleteim, de van egy fő munkám is, az a szakértési pozicíó és sokkal több már nem fér bele.

Videótár

Best Value

2017.07.25.

SzakmaSztár

2016.04.21.

Boeing fejlesztés

2016.04.08.

Szavazás

Milyen gyakran nyitja meg ezt az oldalt?

Szavazok

Változás (18.02.14).

 

Változás (18.02.14).

A változások gyorsan jönnek és kíméletlenek. Mindenki tudja, hogy jönnek és, hogy kíméletlenek lesznek, de éppen ezért valahogy még jobban reménykedünk abban, hogy minket elkerülnek. A taktika: aki időt nyer, életet nyer! Persze ez az esetek 1%-ban jön be, de hát a remény hal meg utoljára. Mi lenne akkor, ha szakítanánk az évezredes hagyománnyal és felkészülnénk?

Elkészült egy anyag. Az anyag része egy rendszernek, amit általánosan termékszabványnak hívnak és ami ma jelenleg nincs a Magyar takarítóiparban. A célja, hogy egyértelművé tegye, mi az elvárás egy technológiával szemben. 

A jó hír, hogy az anyag ingyen letölthető és megnézhető. Elemezhető és nyilván állok elébe a kritikáknak. Azonban nem szeretném, ha a dolog itt megakadna, ezért a célom a következő: A neheze most kezdődik!

A terv nem titkolt része, hogy az anyagot készre kell csinálni és nagy "tömegben" hivatalosan el kell fogadni.

Ha akarod, hogy ezen az anyagon, ami minden megrendelőhöz el fog jutni a te aláírásod is jelen legyen szállj be a munkába.

Mert, hogy a növekvő bérigények amennyiben nem társulnak növekvő szolgáltatási díjakkal a rendszer összeomlik.

Növekvő szolgáltatási díjak, csak akkor lesznek, ha lényegében változik a szolgáltatás valós és hihető ígérete. Ez pedig az előzetes finanszírozáson túl csak és kizárólag tudás és kommunikáció kérdése. Tehát most indul a sorozat: 1) Hogyan változtassuk meg a megrendelő szemléletét a takarításról? 2) Hogyan változtassuk meg saját szemléletünket a takarításról? 3) Mit kezdünk a rendelkezésünkre álló ember állománnyal?

Itt a letölthető anyag: ritz-alaptisztitas-2018.pdf

Ha megvan az anyag és átnézted, nyilvánosan ennek, cikknek a végén leírhatod a véleményedet. Az építő kritikát elfogadom és nyilván azt is látnotok kell, hogy ez egy első lépés tehát javaslat is kell, hogy ki hogy látja, mit kezdjünk az információs anyaggal. Hajrá előre.

vissza

Hozzászólások

Név:
E-mail cím:
Hozzászólás:
A cikkhez még nincs hozzászólás.
Legyen Ön az első hozzászóló!