Aranybánya

25 éve foglalkozom a tisztítás-technológiával és itt időnként megosztom a tapasztalataimat. Négy témát viszek: A takarítás történelme (THE HISTORY PROJEKT), a szakmai fejlesztést és mentorálást (RENESZÁNSZ 2.0), a piac monitoringját (TAKARÍTÓ SZEKTOR JELENTÉS) és piacon elérhető technológiai kínálat lényegi elemzését (TECH PROJEKT). Ezen kivül vannak még ötleteim, de van egy fő munkám is, az a szakértési pozicíó és sokkal több már nem fér bele.

Videótár

Best Value

2017.07.25.

SzakmaSztár

2016.04.21.

Boeing fejlesztés

2016.04.08.

Szavazás

Milyen gyakran nyitja meg ezt az oldalt?

Szavazok

Újév, új gondolat és egy nagy projekt

 

Újév, új gondolat és egy nagy projekt

A 2014-es nagy fejlesztések egyik mérföldköve lenne a FILM. A FILM ami lehetne a MATISZ és TTTI közös projektje, egy másfélórás dokumentumfilm, ami bemutatja a tisztítás-technológiai szakmát. Ez lesz az év legnagyobb vállalkozása. Ki akar szerepelni benne?

A projekt jelentősége elsősorban abban rejlik, hogy egy ilyen anyag, ha jól sikerül olyan referencia értékkel bír, hogy az ma még felbecsülhetetlen. Ez hiánypótló ugyanakkor stratégiai fegyver a szolgáltatás értékesítésben, meghatározó termék a szakma arculatának fejlesztésében és nem utolsó sorban egy olyan képzési anyag, amitől nagyon sokat várunk. Tehát a „rókáról” több bőrt is le lehet majd húzni.

A forgatókönyv gerincét a nemrégiben megjelent eljárások és technológiák tanfüzet 47 technológia leírása képezi és hozzávetőlegesen 50 – 55 között lesz az az eljárás és technológia szám, amit be tudnánk mutatni. Ennek megfelelően, azzal a korláttal, hogy a film 90 percnél nem lehet hosszabb egy technológiára 1,5 – 2 perc jutna. Ez azt eredményezheti, hogy egy nagyon pörgős, de ugyanakkor egész estét betöltő dokumentumfilm lehet, ami be tudná mutatni, hogy végül is mi a különbség a 20 évvel ezelőtti takarító és a mai tisztítás-technológiai szakmunkás között.

Gondolom, nem kell ecsetelnem, hogy mekkora jelentősége lesz annak, hogy ki szerepel ebben a filmben, milyen munkaruhák és eszközök lesznek majd bemutatva és később ez miképpen használható fel ez a cégek egyéni marketingjében is.

Egy ekkora film nagyon komoly munka, és egy komoly stáb kell hozzá. Operatőrt, zeneszerzőt, helyszint már felkutattam, a kép bennem már kezd összeállni. Az elmúlt időben sok tapasztalatot gyűjtöttünk és vannak stábtagok berkeken belül is. Most jön a nagy lépés, hogy ki akar ebbe beszállni?

Ha 100.000 Forintos hozzájárulás/technológia alapon számolunk kb. 5 milliót szánhatunk a produkcióra. Ez az előzetes becslések alapján elég lesz, és azt gondolom, olyat tudunk majd alkotni, ami nem csak itthon lesz egyéni céges és iparági reklám és tananyag, hanem a nagyvilágban is.

vissza

Hozzászólások

Név:
E-mail cím:
Hozzászólás:
A cikkhez még nincs hozzászólás.
Legyen Ön az első hozzászóló!