Aranybánya

25 éve foglalkozom a tisztítás-technológiával és itt időnként megosztom a tapasztalataimat. Négy témát viszek: A takarítás történelme (THE HISTORY PROJEKT), a szakmai fejlesztést és mentorálást (RENESZÁNSZ 2.0), a piac monitoringját (TAKARÍTÓ SZEKTOR JELENTÉS) és piacon elérhető technológiai kínálat lényegi elemzését (TECH PROJEKT). Ezen kivül vannak még ötleteim, de van egy fő munkám is, az a szakértési pozicíó és sokkal több már nem fér bele.

Videótár

Best Value

2017.07.25.

SzakmaSztár

2016.04.21.

Boeing fejlesztés

2016.04.08.

Szavazás

Milyen gyakran nyitja meg ezt az oldalt?

Szavazok

Probléma vagy kihívás? (18.12.03)

 

Probléma vagy kihívás? (18.12.03)

Nem mindegy, hogy miképpen fogalmazunk. „Nyelvében él a nemzet.” Bizonyos szavak használat meghatározhatja a jövőt, ami lehet az, hogy elérkeztünk egy áthatolhatatlan falhoz, vagy éppen egy fantasztikus élményt jelentő hegy megmászásához.

Az első egy probléma, a második pedig ezzel ellentétben egy kihívás. A kihívás mozgósítja a belső motivációkat, mert a kihívnak való megfelelés presztízskérdés. Ez egy jól működő társadalomban, de a szakmai társadalomban pláne az fejlődést meghatározó soha ki nem apadó energiaforrás.

Meghatározó kérdés, hogy a motivációs kihívások megoldása is valahol itt keresendő. Minden szinten, mert ezt legtöbben jelenleg problémának látják és nem kihívásnak. Nincs használható eszköz a kezükben és nem is gondolják, hogy egyáltalán megoldható lenne.

A Szolgáltatásvezető tudás lényege itt van. A szakmai integráció meghatározza, hogy mit várunk el a szolgáltatásvezetőtől. Nem minden írható le pontosan, beszélgetni is kell róla, hogy milyen szubjektív elvárások és érzések vannak még ezzel kapcsolatban. Ez a könyv majdnem felét teszi ki és itt van meghatározó szerepe a tréningnek is.

A Tisztítás-technológiai szolgáltatásvezető könyv társadalmi integráció fejezete a szolgáltatásvezető morális mozgástere, ha lehet így fogalmazni. Tulajdonképpen ez a vállalati kultúra bizonyos aspektusait taglalja és megkezdi a bevezetést a humán erőforrás menedzsment tudományába. A leírtak tények, azonban, hogy 100%-ban elfogadjuk, őket lehet, hogy másvalami is kell még: a megtapasztalás.

Az alkalmazott tudományok rész négy lábon áll. A marketing, a fenntartható fejlődés (környezetbarát szolgáltatás), a kommunikáció fejlesztése és az emberek viszonya egymáshoz. Nem nagy fejezet, de lényeges szempontokkal. A KATANA EDZŐTÁBOR elsősorban azért született, hogy a könyvet megfelelően tudjuk kezelni.

A munkakörnyezet fejezet fejezettő a könyv ráfordul a tisztítás-technológiai szakmai szempontokra. Néhány területen sokkal mélyebbre megy, mint ami a szakmunkás szinten volt tapasztalható és tulajdonképpen a könyv hátralevő része (Előkészületek és nagyságrendek, Technika, technológia és eredmények) alapozza meg az ALTÁBLA és FŐTÁBLA rendszerét és a munkalap alapú szolgáltatás és a minőségmérés bevezetését a takarítási szolgáltatások kultúrájába. Terjedelmében ez a könyv másik fele és a célja a szolgáltatásvezető specifikus gondolkodásának kialakítása. A szolgáltatásetető vizsgán ez a rész körülbelül 60 – 70%-al esik latba, függetlenül attól, hogy az eleje is lényeges kérdés.

"KATANA EDZŐTÁBOR" tréning - Jelentkezési lap

Helyszín: ViV Center Törökbálint, Hosszúrét u. 1. Alagsori konferencia terem. Időpont: 09.00 - 15.00 óra között

A tréning számomra kedvező időpontja: *:

Név *:
Számlázási név/cím *:
e-mail *:
Mobil telefon:
Benevezett személyek száma *:
Rendelkezem szolgáltatásvezetői bizonyítvánnyal *:

Bizonyítványom száma/dátuma *:
A tréning magában foglalja a nyomtatott és dedikált könyvet is. Tudomásul veszem, hogy jelen űrlap díjbekérőként működik és a megrendelt szolgáltatás megfelelő díját átutalom a 10103881-50824100-01000009 bankszámla számra. *:



A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!

Akit a tréning nem érdekel, az a szolgáltatásvezető könyvet a következő felületen tudja megrendelni.

vissza

Hozzászólások

Név:
E-mail cím:
Hozzászólás:
A cikkhez még nincs hozzászólás.
Legyen Ön az első hozzászóló!