Aranybánya

25 éve foglalkozom a tisztítás-technológiával és itt időnként megosztom a tapasztalataimat. Már tavaly kezdödött a projekt és idén is folytatodik több takarítási terület kisérleti menedzsmentje, annak érdekében, hogy elöbb-utobb megvalósítsuk a legendás takarítási szolgáltatást. A célok a teljes transzparencia megvalósítása és felkészülés a digitalizációra.

Videótár

Best Value

2017.07.25.

SzakmaSztár

2016.04.21.

Boeing fejlesztés

2016.04.08.

Szavazás

Milyen gyakran nyitja meg ezt az oldalt?

Szavazok

Merre tovább? (19.05.09)

 

Merre tovább? (19.05.09)

A szakma vagy nem szakma kérdéskör, azt gondolom, alapvetően nem más, mint, hogy a szektor meg tudja-e mutatni, hogy mire képes vagy ezzel ellentétben nem lesz fejlődés. Természetesen a szektor, mint olyan, egy fikció. A szektoron belül szakemberek vannak, vagy nincsenek, akik egyéni és külön, külön erőfeszítései jelenítenek meg majd valamilyen eredményt.

Mindezt aztán a társadalom valahogy érzékeli. Ez a marketing és PR törvényszerűségei szerint fog működni. Ebben nincsenek rövidítő utak, évtizedek kellenek, amíg egy arculat felépül vagy kedvezően átalakul, annál is inkább, hogy a szektor jelenleg rendkívül heterogén. 

Ebben az esetben mit tehet „Takarító Margit vagy Péter”?

Sok választása lehet, de ezek mind egy irányba kell, hogy mutassanak, ha azt szeretnénk, hogy az eredmények szektor szintűek legyenek. Ez a helyzet.

"Érdekel"

Értem és felismertem helyzetet

Név *:
e-mail *:
Mobil:
Hasznos volt cikk? *:


A következőket szeretném megjegyezni *:
Érdekelne a dolog mélyebben? *:




A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!

vissza

Hozzászólások

Név:
E-mail cím:
Hozzászólás:
A cikkhez még nincs hozzászólás.
Legyen Ön az első hozzászóló!