Aranybánya

25 éve foglalkozom a tisztítás-technológiával és itt időnként megosztom a tapasztalataimat. Négy témát viszek: A takarítás történelme (THE HISTORY PROJEKT), a szakmai fejlesztést és mentorálást (RENESZÁNSZ 2.0), a piac monitoringját (TAKARÍTÓ SZEKTOR JELENTÉS) és piacon elérhető technológiai kínálat lényegi elemzését (TECH PROJEKT). Ezen kivül vannak még ötleteim, de van egy fő munkám is, az a szakértési pozicíó és sokkal több már nem fér bele.

Videótár

Best Value

2017.07.25.

SzakmaSztár

2016.04.21.

Boeing fejlesztés

2016.04.08.

Szavazás

Milyen gyakran nyitja meg ezt az oldalt?

Szavazok

Honlap az üzemeltetőknek

 

Honlap az üzemeltetőknek

Már régebben is meg kellett volna csinálni, de az is lehet, hogy igazában csak most jött el az ideje, mert mostanra készültek el azok az anyagok, amelyek mentén hatékonyan tudunk majd kommunikálni. Erről már a tavalyi MATISZ konferencián is beszéltem és most belevágok.

A program lényege, hogy a modern versenyfelfogás egyik alapja, hogy a versengő cégek valamilyen alapon klaszterbe tömörülnek és megosszák költségeiket agy adott projekt kapcsán. Nagy segítség a MATISZ azon munkája és törekvése, hogy létrehozza azokat az irányelveket, amelyek meghatározói lehetnek a megbízó-megbízott viszonynak.

Azonban legalább olyan fontos, hogy a szolgáltató cégek is tisztában legyenek ezekkel az irányelvekkel és kezdjék el tudatosan kialakítani a belső rendszereiket, dokumentumaikat, felkészültségüket ezek szerint.

Az új honlap kialakítási projekt egy vagy több a haladó takarító cégeket tömörítő klaszter megalapításának alapja lehet. Egy olyan felület, ahol alkalmazva a MATISZ irányelveit, olyan kommunikáció folyna, ami érdekli a létesítménygazdákat. Ha érdekli, őket nyilván nyitottabbá válnának bizonyos kérdések megvitatásában, konkrét és/vagy specializált szolgáltatások kialakításában, ahol a minőség, a szolgáltatási képesség, az emberi minőség, szakmai szint vagy az alkalmazott technológia kerül előtérbe és nem az ár.

Ez a fajta kommunikáció már szigorúan üzleti alapú és adott esetben, ha specializációról beszélünk akár több csoport és több honlap is létre jöhetne. Amire én gondolok az aktív értékesítés, azzal szemben, hogy csak pályázatokon indulnak a cégek vagy várják, míg valaki ajánlatot két tőlük. Ez egy aktív marketing lehetne, amibe nyilván kell a cégek közreműködése is. Én adom ehhez az infrastruktúrát, legyártom a honlapokat és küldözgetem a hírleveleket. Mit szoltok hozzá? Itt lehet reagálni!

vissza

Hozzászólások

Név:
E-mail cím:
Hozzászólás:
A cikkhez még nincs hozzászólás.
Legyen Ön az első hozzászóló!