Aranybánya

25 éve foglalkozom a tisztítás-technológiával és itt időnként megosztom a tapasztalataimat. Négy témát viszek: A takarítás történelme (THE HISTORY PROJEKT), a szakmai fejlesztést és mentorálást (RENESZÁNSZ 2.0), a piac monitoringját (TAKARÍTÓ SZEKTOR JELENTÉS) és piacon elérhető technológiai kínálat lényegi elemzését (TECH PROJEKT). Ezen kivül vannak még ötleteim, de van egy fő munkám is, az a szakértési pozicíó és sokkal több már nem fér bele.

Videótár

Best Value

2017.07.25.

SzakmaSztár

2016.04.21.

Boeing fejlesztés

2016.04.08.

Szavazás

Milyen gyakran nyitja meg ezt az oldalt?

Szavazok

Blog

Honlap az üzemeltetőknek

Honlap az üzemeltetőknek

Már régebben is meg kellett volna csinálni, de az is lehet, hogy igazában csak most jött el az ideje, mert mostanra készültek el azok az anyagok, amelyek mentén hatékonyan tudunk majd kommunikálni. Erről már a tavalyi MATISZ konferencián is beszéltem és most belevágok.

tovább

Indulás!

Indulás!

A tegnapi marketing naptól még én magam is feltöltődtem. Nem tudom ki, hogy volt vele, de az számomra teljes mértékben visszaigazodott, hogy ez egy olyan terület, amit meg kell hódítani ahhoz, hogy szakmailag és üzletileg is sikeresek legyünk. Nézzük részleteiben.

tovább

Miért is?

Miért is?

Nekem egy nemzetközi vásár annyit jelent, hogy nem egy-egy újdonságra figyelek, hanem a trendet próbálom megérteni. Egy vásáron van akár 500 kiállító is, lehetetlen mindegyiket végignézni, viszont vagy egy ősz kép. Ezen felül találkozom kb. 30 ismerőssel és izgalmas az is, hogy ők mit érzékelnek. Ebből aztán összeáll egy érzés, amit nehéz megfogalmazni, de bármilyen véleményformálásnál lehet belőle meríteni.

tovább

A porszívó jövője, a szakma jövője

A porszívó jövője, a szakma jövője

Seffer István mondta, van annak talán már 15 éve is, hogy „aki szőnyeget nem hengerkefés porszívóval tisztítja, az bűnöző”. Hát, ahogy az utóbbi idők történéseit nézem, elég sok „bűnöző” van a körünkben. Pedig válság ide vagy oda a fejlődés nem állt le és egyre inkább azt látom, hogy a fejlesztések töretlenül mennek, mert az egyetlen elfogadható stratégia az előre menekülés.

tovább

Mikor mondhatjuk, hogy jó nekünk?

Mikor mondhatjuk, hogy jó nekünk?

A hétvégén a WKO az Osztrák kamara, oktató központját látogattuk meg. Kb. 1 000 négyzetméteren 600 000 € beruházással megvalósult létesítmény, joggal 7 000 cég büszkesége. Ma úgy néz ki az osztrákok piaci stratégiájának központi kérdése a megrendelők lenyűgözése. Ennek alapja a nyílt ajánlat, a képzési rendszer és az összességében a legjobb ajánlat szakmai szempontrendszere.

tovább

Január 29

Január 29

Ha a te céged legalább 25% bővült a tavaly nincs szükséged erre a napra. Mérföldkő a Magyar takarítóiparban, mert beindítunk egy folyamatot. Aki ki akar lépni a ebből a helyzetből az ott lesz és meghatározzuk mit lehet és mit kell tenni. A szakmaiságot meg kell teremteni, hogy alapja legyen egy olyan marketingnek, ami aztán fenntartható piacot eredményez.

tovább

Szakmai versenyek

Szakmai versenyek

Magyarországon az első versenyt az UNGER magyarországi képviselője, Horváth Éva szervezte 1999-ben, a CLEANEXPO keretei között. A verseny nagyon jól sikerült, és a következő évben kiegészítésre került egy egytárcsás súroló kezelési vetélkedővel is. Sajnálatos viszont, hogy a CLEANEXPO program megbukott, és ennek megfelelően ez a szál elhalt, a szakma pedig nem igényelte a versenyeket.

tovább

1 M Forintos pályázat

1 M Forintos pályázat

Miközben készülök a január 29-re szervezett továbbképzőre egyre több kérdés merül fel azzal kapcsolatban, hogy miképpen is tudná konkrét eredményre fordítani a marketing elméletet a továbbképzésen résztvevő szolgálatvezető vagy cégvezető. Ekkor villant be, hogy el kellene kezdeni már most, bizonyos feladatokat.

tovább

"ÚJ SZAKMA SZÜLETIK"

"ÚJ SZAKMA SZÜLETIK"

A szakirodalom alapvető fontosságú egy szakma életében. Továbbá meghatározó kérdés az is, hogy a tudás ne csak a vezetők fejében legyen meg, hanem a végrehajtók is birtokolják. Ez utóbbi célt is kívánja teljesíteni az „ÚJ SZAKMA SZÜLETIK” program, ami egyelőre nem hozza a hozzá fűzött reményeket.

tovább

Marketing + szakma = Átadás

Marketing + szakma = Átadás

Amikor azt mondom, hogy hol, mikor és hogyan találkozik a marketing a szakmaisággal, egyben azt is mondom, hogy szakmaiság nélkül nem érdemes marketinggel foglalkozni. Egy kép többet ér 1.000 szónál: az Erzsébet híd átadása. Az építők pedig a híd alatt vannak egy csónakban. Tudjuk miért?

tovább