Ritz Tibor - takaritz.hu

Napló a tisztítás-technológia szakmáról és a szakmának - takaritoguru.hu

On-line marketing

 

On-line marketing

2012 végén a takaritoguru.hu blogot hekker támadás érte, ezért technikailag most használhatatlan. A javítása nem egyszerű, így most a B terv lépett életbe. Már régóta tervezgettem, hogy fejlettebb rendszerre van szükségem, de hát sosem volt erre időm. Most azonban áttértem az új rendszerre, ami érdekes dolgokat tud.

2013-ban a hírleveleknek kódjuk és címűk van, ez azt jelenti, hogy minden hírlevél más témát képvisel, és mögötte a blogban az adott a témáról készítek egy friss bejegyzést is, amit a linkre kattintva elolvashattok. Ez azt is jelenti, hogy ha kimegy egy hírlevél ugyanabban a témában, a blogon van egy új bejegyzés. Tehát mindig érdemes átkattintani.

Jelen pillanatban 15 téma került megfogalmazásra, de mivel folyamatosan jönnek a levelek és háromnegyed órás telefonbeszélgetéseim vannak, ezért lehet, hogy még lesznek új témák is. Ez a témakérdés azért fontos, mert az új rendszer képes mérni a hírlevelenkénti kinyitásokat és átkattintásokat is, ezért aztán hamarosan a témák közötti rangsor is felállítható lesz.

Az új hírlevél rendszer személyre lebontottan is készít statisztikát, tehát nem csak egy adott téma népszerűségét tudom mérni, hanem azt is, hogy az adott információt ki látta és ki nem. Később ebből aztán levonható az a következtetés, hogy ez a fajta kommunikáció kinél kevésbé hatékony, vele majd másképpen kell közölni a számára fontos információkat!

A 2013-as marketingemben éppen ezért viszonylag sok személyes találkozót is tervezek, mint például a továbbképzők. Ezek szerepe, hogy a szakma megmozduljon és kezdjen aktív vevőszerzésbe, ne várja, hogy ajánlatokat kérjenek tőle úgy, hogy nem tudnak róla semmit. Nem beszélve arról, hogy a szavazás jelenlegi állása szerint erre van a legnagyobb igény!

Ez utóbbi nagyon fontos, a január 29-én szervezett továbbképzőn bővebben is kifejtem, ha ott akarsz lenni, itt megrendelheted.

vissza

Hozzászólások

Név:
E-mail cím:
Hozzászólás:
A cikkhez még nincs hozzászólás.
Legyen Ön az első hozzászóló!