Ritz Tibor - takaritz.hu

Napló a tisztítás-technológia szakmáról és a szakmának - takaritoguru.hu

Fogalmak és rendszerek (16.03.23)

 

Fogalmak és rendszerek (16.03.23)

Ha meg akarunk érteni valamit, ami újszerű és nem a megszokott kereteink között van, nagy kérdés, hogy miképpen írjuk le. Ugyanis igazán megérteni azt tudjuk, amit mi magunk is megtudunk értetni másokkal. Még egyszerűbben mondva, amíg valamit nem tudsz tanítani, azt még igazán nem is érted. Különösen igaz ez olyan dolgokkal, amelyek valamiféle paradigmaváltás meghatározó elemei.

A legendás szolgáltatás meg kell, hogy valósítsuk, ahhoz, hogy eladható legyen. A sikeres, prémium termékeket gyártó cégek a lehetőséget vagy a reményt hirdetik, hanem a kipróbált készterméket. Ez egy fontos felismerés kell, hogy legyen a takarító cégvezetőknek, mert a takarítási szolgáltatások vonatkozásában, alapkérdés, hogy mit nyújtunk valójában.

A legendás szolgáltatása 5 pilléren nyugszik:

  •          az általános emberi igény környezet,
  •          a piac-specifikus környezet,
  •          a takarítócég maga,
  •          a személyzet minősége, avagy a humán erőforrás szakmai és emberi szintje és
  •          a marketing és értékesítés módszere illetve rendszere.

A továbbképzés (2016.04.05) alapvető célja, hogy bevezesse a résztvevőket az általános emberi igény környezet sajátosságaiba és kivezesse őket a szakbarbárság zsákutcájából. Ugyanis jómagam is, de szerintem sokan mások is túlzottan szakbarbárok lettünk és nem látjuk magát a piacot a saját igényeivel és igény lehetőségeivel.

Ezen a napon a cél az, hogy a szakmai tudást helyén és értékén kezeljük, vagyis tudjuk, hogy hol és mit tudunk megcsinálni de, látni kell, hogy a megrendelőt nem ez érdekli. A megrendelőnek vannak konkrét és látens igényei. Az értékesítés lényege, hogy ezeket a látens igényeket kell a felszínre hozni és kielégíteni azokat, azon nyomban, legalábbis egy visszautasíthatatlan ajánlat szintjén.

Az általános emberi igénykörnyezet szintjén 6 fogalmat (felelősség, felismerés, motiváció, célok, garancia, etika) fogunk tisztázni, ami nélkül nem lehet a legendás szolgáltatásról beszélni. Ezek a magyarázatokat és nyilván lesz a dologban egy jó kora interaktivitás is TED filmekkel is illusztrálom. Ezek jelentősége azért nagy, mert a 15 – 20 perces filmek (előadások) nagy része nem kapcsolódik direktben a takarításhoz, mégis azt fogjuk látni, hogy pontosan illusztrálja vagy éppen a probléma legfájóbb pontjára tapint.

Azt szeretném, ha mindenki úgy menne haza, hogy olyan felismerései vannak, ami kapcsán tényleg tud javítani a helyzetén. Mert nincs olyan helyzet, amin ne lehetne javítani. Szerintem ez egy szuper és kihagyhatatlan nap lesz.

Jelenkezés a VI. továbbképzésre Ritz Tiborral

2016 április 5 (kedd)

Név *:
Beosztás *:
Jelentkezem a továbbképzésre *:


email cím *:
Cégnév:
Számlázási cím:

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!

vissza

Hozzászólások

Név:
E-mail cím:
Hozzászólás:
A cikkhez még nincs hozzászólás.
Legyen Ön az első hozzászóló!