Ritz Tibor Takarítási szakértő - Alkalmazott környezetkutató blogja - Reneszánsz 2.0

Szavazás

Milyen gyakran nyitja meg ezt az oldalt?

Szavazok

Kapcsolat

RITZ HUMÁN ERŐFORRÁS FEJLESZTŐ BT.

2116 Isaszeg, Tőzegtelep 5325

Vezető tanácsadó: Ritz Tibor

Mobil: 70/614-4706

email: tiborritz@gmail.com

Időpont foglalás, a tanácsadást, az ön által megjelölt helyszínen végzem, kérem vegye figyelembe az utazási időt is. Itt láthatja a szabad óráimat. Foglalás.

Értékajánlat

 

Értékajánlat

Lehet, hogy most ez a szó ismeretlenül cseng, de a jövőben ez lesz az egyik kulcsfogalom a piacon. A dolog nem teljesen új, csak egy kicsit ki van fordítva és a talpára van állítva. Lényege tehát az, hogy miért éri meg veled szolgáltatni és nem valaki mással, azon kívül, hogy neked jó. Mi például azt mondjuk, hogy tapasztalatot is adunk.

Az idei februári ISSA/INTERCLEAN találkozón központi téma volt, hogy a vevőkben nem tudatosodik, vagy nem eléggé tudatosodik a takarítás, a metalosított tisztaság valódi értéke és aztán ezen belül a cégek közötti valódi különbség is nehezen fogható meg, mármint a szolgáltatási díjon kívül.

Az ISSA tavaly megjelent egy szoftverrel, amit egyelőre csak a tagok kaphatnak meg, egyébként ingyen – és aminek lényege, hogy a takarító cégvezetők kezdjenek párbeszédet a megrendelőikkel és próbálják meg átalakítani azt a szemléletet, ahogy a megrendelő a takarítást nézik. Ez nem egyszerű munka, mert itt most nem csak állat alánosan a takarítás értékítélete a kérdés, hanem ezen belül a cégnek kreatívan ki kell találni, hogy egy adott értékrendszeren belül, mit nyújt. Ez pedig olyan legyen, amit csak az Ö cége képes előállítani.

Ne menjünk nagyon messze és nagyon mélyre. Itt letöltheted az értékajánlatot, amit én készítettem a CleanEurope versennyel kapcsolatban. 2013.04.06-cleaneurope-7-lehetoseget-teremt.pdf

A házi feladat a következő: találj ki a cégednek egy logót, egy jó mondatot a logó alá és kezd el megfogalmazni a céged értékajánlatát. A dolognak nincs határideje, de hamarosan történni fog valami. Ha ez a valami megtörténik, pánikba esel és nem fog tudni kreatívan elmerülni az munkába, ezért fogj neki most és szerintem egy hét alatt túl leszel rajta. Ha nem 1 hét, akkor 2, lényeg, hogy ne várj, fogj neki.

A vezérmondat lehet olyan jó, hogy az már önmagában egy értékajánlat, de lehet, hogy magyarázatra szorul. nem baj kezdjél rajta dolgozni. Például a METABO mondata úgy hangzi: dolgozz, ne játsz, vagy a DODGE azt mondja: bármilyen célod lehet, ha az oda vezető út kényelmetlen, nem leszel boldog.

vissza

Hozzászólások

Név:
E-mail cím:
Hozzászólás:
A cikkhez még nincs hozzászólás.
Legyen Ön az első hozzászóló!