Ritz Tibor Takarítási szakértő - Alkalmazott környezetkutató blogja - Reneszánsz 2.0

Kiemelt termékek

"Reneszánsz 2.0 …

"Reneszánsz 2.0 START" Akciós ár:
10 000 Ft helyett
7 000 FtEgységár: 7 000 Ft /Fő
Új

Szavazás

Milyen gyakran nyitja meg ezt az oldalt?

Szavazok

Kapcsolat

RITZ HUMÁN ERŐFORRÁS FEJLESZTŐ BT.

2116 Isaszeg, Tőzegtelep 5325

Vezető tanácsadó: Ritz Tibor

Mobil: 70/614-4706

email: tiborritz@gmail.com

Időpont foglalás, a tanácsadást, az ön által megjelölt helyszínen végzem, kérem vegye figyelembe az utazási időt is. Itt láthatja a szabad óráimat. Foglalás.

Az utolsó takarító (folytatás)

 

Az utolsó takarító (folytatás)

Tényleg 6 szó megértése min változatahat? Tisztázzuk az elején ez nem csak 6 fogalom, hanem valójában 12. Vagyis egy tucat szó és azok összefüggésrendszere. Min változtat ez? A tréning elsősorban nem a fogalommal kapcsolatos tudást, hanem a megértés élményét adja. Ez utóbbi az, ami majd mindent megváltoztat. Ugyanis az élmény nagyon mély változásokat tud okozni.

A március 31-re tervezett tréning több szempontból is újdonság. Ezek közül a legfontosabb, hogy a szakmai tudás mellett merre induljunk el, annak érdekében, hogy megrendelő megértse a szakmai tudást, az abból fakadó sajátosságaival együtt. Tehát mint már írtam régebben is, arra kell, hogy figyeljetek, hogy amit veletek megpróbálok megértetni, azt ti másolhatjátok és megértethetitek a megrendelőitekkel.

A megértés élménye fontos, de a technika is meghatározó. Ha megértetted, látni fogod, hogy ez annyira hatásos, hogy ezt neked is meg kell csinálnod az ügyfeleiddel. Különös tekintettel, hogy a felmérés eredménye is azt mutatja, hogy az ügyfél bizonyos dolgokat nem ért. Soha nem is tapasztalt hasonlókat, ezért a takarítási szolgáltatással kapcsolatban rossz döntéseket hoz.

A legendás termék vagy szolgáltatás egy létező fogalom. Nem én találtam ki. Jaguár, Bogárhátú WV, Harley Davidson, stb. Gondolom, nem kell tovább sorolni. Ezek a termékek úgynevezett kultusz termékek.

Az én érdemem csak annyi ebből, hogy megvizsgáltam, hogy mi a titkuk és, hogy ez a titok alkalmazható-e a takarításra. Még tovább megyek, azt is megvizsgáltam, hogy a titok egyes elemei alkalmazva vannak-e már a takarítási szolgáltatásokban és azt találtam, hogy igen. Van viszont egy rossz hírem is, a titkot 100%-ban senki nem alkalmazza. Ezért a dolog egy kicsit olyan, mintha mindenkinek szuper kerítése lenne, csak az utolsó 2 méteren nem lenne befejezve, ami kb. azt jelenti, hogy a gyakorlatban semmilyen kerítés sincs.

Mi ez a titok?

Ha elmondanám, már nem lenne az. Azért egy morzsát elárulok. A világon most már több mint egy évtizede vannak fapados repülőjáratok. Ezek a járatok a sűrű igényeket célozták meg, mert az ideológiájuk szerint az ár a kihasználtság függvénye. Bármivel is próbálkoztak, de több mint 10 év alatt ne tudták megszerezni a piac 40%-át se.

Most képzeld el, hogy a takarító piac egy olyan piac, ahol csak fapadosok vannak és 60%-nyi megrendelő, aki nem tud az igényeinek megfelelő szolgáltatásokhoz jutni. A kérdés, hogy hagyjuk-e őket tovább szenvedni?

A fenti tény a titok egy eleme, az egész titkot akkor értheted meg, ha másik két tucat fogalommal tisztában vagy. Ez egy út, a végén ott a titok. Rá akarsz-e lépni?

Jelenkezés a VI. továbbképzésre Ritz Tiborral

2016 április 5 (kedd)

Név *:
Beosztás *:
Jelentkezem a továbbképzésre *:


email cím *:
Cégnév:
Számlázási cím:

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!

vissza

Hozzászólások

Név:
E-mail cím:
Hozzászólás:
A cikkhez még nincs hozzászólás.
Legyen Ön az első hozzászóló!