Ritz Tibor Takarítási szakértő - Alkalmazott környezetkutató blogja - Reneszánsz 2.0

Szavazás

Milyen gyakran nyitja meg ezt az oldalt?

Szavazok

Kapcsolat

RITZ HUMÁN ERŐFORRÁS FEJLESZTŐ BT.

2116 Isaszeg, Tőzegtelep 5325

Vezető tanácsadó: Ritz Tibor

Mobil: 70/614-4706

email: tiborritz@gmail.com

Időpont foglalás, a tanácsadást, az ön által megjelölt helyszínen végzem, kérem vegye figyelembe az utazási időt is. Itt láthatja a szabad óráimat. Foglalás.

Álljunk meg egy pillanatra (16.05.25)

 

Álljunk meg egy pillanatra (16.05.25)

Van egy olyan általánosan elfogadott elmélet, hogy az ember egyszerre csak egy realitásból tud kilépni. Tehát az olyan esetek, amikor egyszerre több dologgal kapcsolatban kell megváltoztatnom a világnézetem a lehetetlenség kategóriájába tartoznak. Mégis mi a remény?

Az alaphelyzet egy aláértékelt ember, aki azért nem szakember mert éppen ez a vállalkozás lényege. Egy bármikor pótolható személy a munkaerőpiacon, aki előállít egy pontosan nem definiált terméket, amire elvileg mindenkinek szüksége és igénye van. A tisztaság tehát napi társadalmi szükséglet, de nem vélt élvezet forrása, nincs erre belőve, tehát mindenki igyekszik a lehető leggyorsabban és legolcsóbban letudni.

Tehát aláértékelt emberekkel megvalósított, ha nem is értéktelen, de kevesek által értékelt szolgáltatás? Miközben egyre nagyobb szükséglet? Miközben a szakmaiság hiánya emberéleteket követel?

Mi legyen a kiindulási alap?

Pontosan meg kell határozni a mindenkori terület specifikus tisztaság értékét, vagy a szakemberek önbecsülésén keresztül kell várni, hogy a tudatosodás bekövetkezzen a vevői oldalon is?

Mi ebben a takarítócég vezetők szerepe?

Ha valakinek érdeke, hogy ez a helyzet változzon, azok a takarócég vezetők. Viszont jön a harmadik probléma, hogy ők abból a szempontból, hogy a társadalom tudatában át akarunk helyezni egy tevékenységet szakmává és, hogy felértékeltessük a piaccal azt a szolgáltatást, amit mi magunk sem értékeltünk, nem szakemberek. Nincs meg a kompetenciájuk ehhez.

Hoppá!

Három front van és a háború drága. Három fronton kell helytállni, bármilyen drága.

Józan paraszti ésszel, ha nyújtok egy kivalló szolgáltatást és a piacon nincs hozzá hasonló megnyerem a vevőket. Na de van-e ma mód arra, hogy kivalló szolgáltatást nyújtsak? A három deficit: 1) a fizetőképes kereslet, mert nem találom a megfelelő célcsoportot, 2) a marketing/szakmai kompetencia, mert nem tudok ígérni és bármit ígérek, azt nem tudom betartani és 3) a humán erőforrás nem áll rendelkezésre szaktudással, motiváltan, és ha lenne is, azt nem tudom megfizetni, mert visszakanyarodva az első deficitre a szolgáltatási érték nem reális a piac számára. Mindez pedig nem előítélet, hanem tapasztalat.

Mi a kiút?

A kreativitást ösztönző, tisztítás-technológiai szakma specifikus marketing és közgazdasági képzés a takarító cégvezetőknek!

Fő priorítás

Ez volna a legfontosabb

Név *:
Cég *:
e-mail *:
Ha időm lenne, mi lenne az a szakterület, amire legalább 1 év munkát áldoznék, hogy a cégem sikeresebb legyen? *:
Cégem sikerességének legfőbb akadálya, a következő: *:

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!

vissza

Hozzászólások

Név:
E-mail cím:
Hozzászólás:
A cikkhez még nincs hozzászólás.
Legyen Ön az első hozzászóló!