Ritz Tibor Takarítási szakértő - Alkalmazott környezetkutató blogja - Reneszánsz 2.0

Kiemelt termékek

"Reneszánsz 2.0 …

"Reneszánsz 2.0 START" Akciós ár:
10 000 Ft helyett
7 000 FtEgységár: 7 000 Ft /Fő
Új

Szavazás

Milyen gyakran nyitja meg ezt az oldalt?

Szavazok

Kapcsolat

RITZ HUMÁN ERŐFORRÁS FEJLESZTŐ BT.

2116 Isaszeg, Tőzegtelep 5325

Vezető tanácsadó: Ritz Tibor

Mobil: 70/614-4706

email: tiborritz@gmail.com

Időpont foglalás, a tanácsadást, az ön által megjelölt helyszínen végzem, kérem vegye figyelembe az utazási időt is. Itt láthatja a szabad óráimat. Foglalás.

A szervezet tudásszintje (17.07.24)

 

A szervezet tudásszintje (17.07.24)

Kedves cégvezetők ne gondoljátok, hogy ha ti mindent tudtok – ami persze kétséges – akkor a szervezet tudás szintje máris az eget verdesi. Sajnos a céges tudásszint az, amit a cégben fellelhető átlagból a megrendelő érzékel. Ez pedig sok esetben kiábrándítóan kevés.

Mi történik ma a piacon

A cégvezetők nagy része abba a hibába esett, hogy azt hiszi, amit Ö tud az minden embere is tudja. Másképpen fogalmazok miközben a kis és közepes cégek vezetői sokat megtettek azért, hogy saját tudásuk fejlődjön, nem vették észre, hogy az az embereik rettenetesen lemaradtak.

Olyannyira lemaradtak, hogy azt le sem lehet írni

Hétvégén megnéztem egy nagytakarítást. A megbízót már több mint 10 éve ismerem és volt hallgatóm az egyetemen is. A takarító cég vezetőjét 20 éve ismerem és minden tanfolyamomon részt vett, kevés dolog lehet, amit nem tud a takarításról.

Ezzel szemben a kinevezett szolgáltatásvezetője mínusz 1-es szinten van

Lehet, hogy régebben nem vettem ezt annyira szigorúan, de ma úgy látom, hogy a szolgáltatásvezetőnek a nagytakarítást megelőző nap a kézbe kell tudni adni minden a munkában résztvevő embernek a személyes munkatervét. Ha ez megtörtént, akkor a szolgáltatásvezető a TERVEZÉST elvégezte és ott a helyszínen valamennyit SZERVEZ, de leginkább csak FEJLESZT.

Csak dióhéjban:

A munka TERV szerint 7-kor indult, de fél nyolckor még nem volt ott mindenki. Az elején hatalmas káosz volt és, kb. 10 körül jutott el a helyzet oda, hogy most már mindenki tudta mi a dolga és meg is volt hozzá az eszköze. Ekkor az emberek leültek enni.

3 000 négyzetméter alaptisztítás és védőréteg felvitel 2 nap alatt 51 fővel, de csak 11 db. egytárcsás súrolóval, 6 vízszívóval és 2 db. 80 cm munkaszélességű vezetőüléses súroló automatával!

11-kor eljöttem és csak másnap 8-ra mentem vissza. A helyzet siralmas volt az 51 főből már csak 20 volt jelen és a tegnapi „teljesítmény” kb. 1 200 m2 alaptisztított felület volt, de rengeteg hibával, aminek következtében vasárnap reggel még nem lehetett elkezdeni a védőréteg felvitelt, ugyanis szétszórtan volt legalább 100 fényes folt, vagyis ahol nem jött fel a védőréteg.

Állítólag vasárnap este 8 óra körül befejezték.

Ma reggel 6-kor ott kezdtem és nem vettem át.

Délután lesz egy beszélgetés, hogy mi a teendő.

A hétvége ebből adódóan csúnyán elcsúszót. Szombaton még Katát is kellett vinnem a reptérre és hát semmit nem csináltam, meg amit szerettem volna. Viszont este még nekiültem az INTÉZMÉNYTAKARÍTÓ 4-es tesztjének és be is fejeztem azt, már tesztelhető.

Ennél a tesztnél bevezettem néhány újdonságot. Az első hogy négy témaköre van és ez a tesztben is négy szakaszt jelent. Ez egy kicsit átláthatóbbá teszi a dolgot és egyértelmű, hogy melyik kérdés, milyen témakörbe tartozik. A másik újdonság, hogy itt jelenik meg először a „megfelelő szó” típusú kérdés. Vagyis a tesztelő nem választ, hanem pontosan kell ismernie az ide vágó szakszót és azt kell beírnia. Az 50 pontos szintet tartottam és még két teszt van hátra, aztán indulhat a nagy felmérés. Ne csak magát tesztelje, hanem alkalmazottait is!

Ha valakinek kedve van, beszállhat a buliba, akár fejlesztőként, akár tesztelőként. 

Sajnos a továbbképzést el kellett halasztanom, augusztus 28-ra. Akinek ez az időpont is jó kémem jelezze újra a megrendelőn.

"Munkaterv" a cég legfontosabb dokumentuma

Továbbképző 2017.09.28 - 08.00 - 15.00

A jelentkező(k) neve *:
Választás *:





Jelentkezők száma *:
Még pluszban *:



A jelentkező vagy szervező e-mail címe: *:
A költségviselő neve és címe *:
Telefonszám (mobil) *:

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!

vissza

Hozzászólások

Név:
E-mail cím:
Hozzászólás:
A cikkhez még nincs hozzászólás.
Legyen Ön az első hozzászóló!